Grou: Foto's, filmpjes en aftertalk

@ngry-spy said:
idd remon was een btje moe denk ik.....:D
hij was al vanaf donderdag niet meer vroeg naar bedje geweest en had teveel bier gedronken vrijdag.(wat ook een raar iets is voor remon:P)
was wel lachuh telkens die killswitch eraf trekken:D werd die een btje aggresief:).

ik ben btw ook SA MEMBER....

laterzz

Jah dat was iri:p, was leuk weekend, weer iets te veel bier op maja, en die smeris maakte me wakker sukkols :rolleyes:

Ik heb al zin in de volgende grote meeting :)
Dan kan ik ook lekker gaan branden!
Bij Grou was het nog beetje onwennig, dus ik ben maar niet gaan sprinten...

(@ Nick, paas dan ff picture met je hoofd :))

Tim_xsh said:
die dude met die shot en die rox was ook wel irri

heb ergens wel een filmpje waar ie heel krapjes voorbij scheurt

Laat dat filmpje zien dan!:p.....k wil weten wie je bedoelt, ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik heb amper gereden!!!;)

Dimer said:
Ik heb al zin in de volgende grote meeting :)
Dan kan ik ook lekker gaan branden!
Bij Grou was het nog beetje onwennig, dus ik ben maar niet gaan sprinten...

(@ Nick, paas dan ff picture met je hoofd :))

kerel ik heb tegen je gesprint man :X heb je nog gevlamt ook :P

Just Tune It said:
Laat dat filmpje zien dan!:p.....k wil weten wie je bedoelt, ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik heb amper gereden!!!;)

:| je weet zelf toch wel of je je aso hebt gedragen of niet?:|

BurN said:
ik heb nog een mooie pasfoto van marco gemaakt :P:P

ik ook

IMG_1725.jpg
:L :L

To Funk Master,

jij was echt wel irritant! ik had de entree nog niet eens betaald of jij kwam al naar me toe rijden(op je std scoot), dat ik mijn scooter maar gauw op het grasveld moest parkeren. :| :rolleyes:

Majaah de Meeting was verder geslaagd :) errug veel mooie scootz gezien, en heb me ook wel vermaakt verderz!

Lt0rrzz

BlackroX03

Blackrox03 said:
To Funk Master,

jij was echt wel irritant! ik had de entree nog niet eens betaald of jij kwam al naar me toe rijden(op je std scoot), dat ik mijn scooter maar gauw op het grasveld moest parkeren. :| :rolleyes:

Majaah de Meeting was verder geslaagd :) errug veel mooie scootz gezien, en heb me ook wel vermaakt verderz!

Lt0rrzz

BlackroX03

ik was wel de gene die er om 8 uur stond! ik was ook degene die samen met anderen steed 150 meter moest overbruggen.
jah dus enig begrip mag er ook wel wezen.
we wouden dus ws de sprintbaan vrij hebben.
en als er mensen steeds rijden op de baan ga ik er echt niet achteraan rennen.!

Blackrox03 said:
To Funk Master,

Lt0rrzz

BlackroX03

Mja dat was ook een beetje de bedoeling, als we iedereen daar maar wat rond lieten vlammen en overal en nergens hun scoot neer lieten zetten (wat in het begin gebeurde) werd het gegarandeert één dikke bende, dus toen heeft funk even zo veel mogelijk mensen aangesproken (goed werk funk!).

Ennehm funk z'n scoot is niet std hoor, hij vlamt wel autowheelies :+

/Edit: Lal, 2 flames binnen een minuut

Blackrox03 said:
To Funk Master,

Lt0rrzz

BlackroX03

sorry maar mensen zoals jou waren juist irritant......
misschien heb je niet over de sprint baan gereden maar andere wel.
ik stond a d start klaar om die gele speedake te vlammen komen er ineens een paar randdebielen over de sprintbaan aanrijden :|
dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
wat denk je dat er gebeurt al waren wij halverwege de sprint baan?
met een snelheid van over de 100km ph?
ik heb geen AIR-bag op me scoot hoor.....

@ FUNK-MASTER:
prima werk hoor...
mensen zoals jou hebben ze nodig op meetings...
er zijn tenminste nog mensen die de orde een beetje houden op zon dag...
later

ik word hier helemaal de hemel in geprezen :X dat is nou ook weer niet de bedoeling!
ik begrijp je wel dat je zegt dat ik zonder helm rijd maar zie het maar als een vrijstelling zoals koeriers diensten hebben voor gordel dragen.
een feit is dat ik steeds heen en weer moest steeds wat doen, mensen aanspreken, geld over brengen.
dat soort dingen en jah als ik mischien niet een scooter mee had was ik mischien wel te laat ergens geweest bij bijv drukke plekken waar toch gevlamt werd wat dus tot ongelukken kon leiden of te laat bij een andere kassa met wissel geld wat weer tot irritatie bij jullie kon leiden.

JeffreyZwolle said:
met dat hele andere kleur blauwe zadelhoes... mjah was verders geen lelijke rox ofzo :P wel irri idd... die blauwe rox met die R aan de zeikant vond k ook flink irri later op de dag...

majaa marlon kom op met die pics :)

Die eerste die je bedoeld is waarschijnlijk die 5th Aerox en die tweede bleek dus van Blade (Scooter-Freaks.nl member) te zijn. Maar aan het einde van de dag reed zijn vader er op.
Ik was al zo verbaasd toen die zijn helm af deed...... ineens zo'n volwassen kerel die daarvoor nog vol door het publiek heen knalde |(

**edit**
grou_34.jpg

Dat is die blauwe scooter van Blade

Back