mtv@JagQ said:Hey mensen,
Jullie zullen mij vast niet kennen en mun kameraden ook niet, maar wij waren die club met een aerox Jaguar en een Neo`s die een van de snelste was, waar een stukje trg int forum wel gevraagd werd wie ut was? Bij deze... weten jullie het
Mijn jaguar was niet echt goed afgesteld en trok bij de sprint alleen maar extreme autowheely`s :s maar daar hebben we gister verandering in gebracht.... en de eerst volgende meeting zullen we wel weer aanwezig zijn !!
Verder komen we uit Haaksbergen (bij enschede) en rijden beide met een ManstonII.
http://www.scootertuning.net/img/events/63-1088277234.jpg
Weet iemand van wie deze beta is?ozzydna said:
Just Tune It said:Laat dat filmpje zien dan!.....k wil weten wie je bedoelt, ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik heb amper gereden!!!
Dansx said:Amper gereden, ik heb je amper stil zien staan :X . Maar ben ook wel benieuwd wie die bedoelt. Alleen grossie reed nog met een shot en aerox maar denk niet dat die die bedoelt.
hij staat naast de scoot in dat blauwe shirtRS-Vale-46 said:Jaah die beta is van een maat van mij. Huib, hij staat niet op het forum hij woont in Noord-Holland.
Tim_xsh said:
JaguaRox said:Gaat het alweer een beetje Nick, aan het einde van de meeting blaasde je stoom uit je oren
Neo105 said:*Edit* ik heb ong. de hele dag lopen kwijlen op die XSH machines, en het viel mij op dat ze hun helm (in tegenstelling tot sommige andere blazers) WEL ophadden! (dat wou ik alleen nog even melden, ik weet dat ik laat ben)
Tim_xsh said: