@ngry-spy said:idd remon was een btje moe denk ik.....
hij was al vanaf donderdag niet meer vroeg naar bedje geweest en had teveel bier gedronken vrijdag.(wat ook een raar iets is voor remon)
was wel lachuh telkens die killswitch eraf trekkenwerd die een btje aggresief .
ik ben btw ook SA MEMBER....
laterzz
RobinV said:Change je avatar ff dan
Tim_xsh said:die dude met die shot en die rox was ook wel irri
heb ergens wel een filmpje waar ie heel krapjes voorbij scheurt
Dimer said:Ik heb al zin in de volgende grote meeting
Dan kan ik ook lekker gaan branden!
Bij Grou was het nog beetje onwennig, dus ik ben maar niet gaan sprinten...
(@ Nick, paas dan ff picture met je hoofd)
Just Tune It said:Laat dat filmpje zien dan!.....k wil weten wie je bedoelt, ik hoop niet dat je mij bedoelt, want ik heb amper gereden!!!
GrossieRutger said:die was toch mee met Jeroen aka Mst area.. Of bedoel je die ene met dei SHOT erop en dacht dat ie autowheelies haddaar ergerde lars rick en ik ons mateloos aan:|
Blackrox03 said:To Funk Master,
jij was echt wel irritant! ik had de entree nog niet eens betaald of jij kwam al naar me toe rijden(op je std scoot), dat ik mijn scooter maar gauw op het grasveld moest parkeren. :|
Majaah de Meeting was verder geslaagderrug veel mooie scootz gezien, en heb me ook wel vermaakt verderz!
Lt0rrzz
BlackroX03
jij was echt wel irritant! ik had de entree nog niet eens betaald of jij kwam al naar me toe rijden(op je std scoot), dat ik mijn scooter maar gauw op het grasveld moest parkeren. :|
Majaah de Meeting was verder geslaagderrug veel mooie scootz gezien, en heb me ook wel vermaakt verderz!
Lt0rrzz
BlackroX03
Lt0rrzz
BlackroX03
JeffreyZwolle said:met dat hele andere kleur blauwe zadelhoes... mjah was verders geen lelijke rox ofzowel irri idd... die blauwe rox met die R aan de zeikant vond k ook flink irri later op de dag...
majaa marlon kom op met die pics
@ngry-spy said:@ die dewd op de foto: :L
hahhaha
masterlijke pic