This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GROSSIE'S Aerox Straatproject

Originally posted by djmarc011
heb je de shot er al onder hangen

ben wel benieuwd

nee nog niet deronder gehad, net vanavond binnen gekregen en moest nog met school bezig dus als het morgen ff mee zit, kan ik dan ff een proefritje maken

Heb je die c16 direct verkocht?

Anders kon je die er altijd na et tunen van je cilinder nog es onder gooien om et verschil te checken.. maarja of dat et waard is om em in de kast te laten liggen ??

Originally posted by Meth0D-MaN
Heb je die c16 direct verkocht?

Anders kon je die er altijd na et tunen van je cilinder nog es onder gooien om et verschil te checken.. maarja of dat et waard is om em in de kast te laten liggen ??

nee heb c16 geruilt tegen die shot met bijbetaling van zijn kant en ik laat voorlopig me cilinder niet tunen, eerst kijken hoe die met die shot en die 21 draait

Originally posted by Wokkel @ Sr
gooi het er nou ff onder of moet arjan dat doen

nee ik ben nog wel zover dat ik dat nog kan hoor maar als ik vanmiddag ff tijd heb gaat ik hem ff proberen

Van wie zou die Shot nou toch komen? Ik wens je er iig veel plesier en succes mee! Je Rox ziet der zowiezo masterlijk uit!

vandaag dus ff testritje gemaakt met shot deronder, trekt echt een stuk harder op als met die c16:# veel makkelijker en hogere autowheelie's