GROSSIE'S Aerox Straatproject

Afbeelding%20005.jpg

haha vertel ook ff erbij dat jij een c16 hebt en ik een begrenzde yasuni r he :P en gele trekveren :P

maar hij gaat wel leuk voor giet idd..

als ik ander uitlaatje heb maar wee eens rijde :P

Titus .. Je krijgt nu wel wat praatjes he ;)

We moeteh binnenkort ook maar ff tegen elkaar "sprinten"
Want heb zelfde setup als wokkel maar denk dat je mijn runner bakbeesje er niet uit zal rijden .. :)

Maar dat zien we binnenkort wel ... Suc - 6 met je project :D

greetz0rs pieter

Originally posted by Bite Me Design
Ziet er goed uit! Heb ik je tot het aanzetten van het plaatsen van een projectje of....... Zie je vast wel eens in de toekomst op zo'n brak georganiseerde meeting van Jimmie en zijn vriendjes ;)

Fryslan boppeh!

Hey gertje, lekker posities hahah, de 2de was wel goed (50 man :D) Nja, ik vond het al zo vreemd dat niemand meer kwam met dit koude weer hahaha..... Ik denk als het wat warmer word dat we weer beginnen, ik wil ook ff wat info winnen over legale meetings in lwd maar ik las in andere topics dat daar nog een hele booel achter zit, mischien dat het gaat lukken in de zomer.

sorry 4 off topic

*edit*
Heb al ff op die van grossie gereden en rijd wel uh... in vergelijking met me neos... eh... geil :D En hij 'boekt' (zoals titus dat zegt) wel kleine autowheelys :D De beste wensen :P

Last edited:
als ik jou was zou ik er een Big one race uitlaat onder gooie.. want die van guidogouda met DR70 DO19 rijdt/trekt egt een stuk harder...

Last edited:
Zeker een shot eronder want c16 is niet voor die cilinder
en ik weet ik zeker dat jij met jou scootertje geen mhr-r met c16 enz.. eruit trekt mits goed afgesteld want heb zelf ook zo'n setup gehad en die was niet aan de grond te houden maar het is natuurlijk een leuke straatsetup

Originally posted by funk-master
hij reed een yas r met mhr replica eruit sjaak en niet een c16 dus.
titus dit valt me tegen, die van mij komt nog hoger man :p

man aarz da ding van jou doet het niet eens:p

ja maar motorisch is die ook nog niet af, ik wil me cilinder laten tunen en een 21mm derop.
en ik denk dat die c16 het wel goed doet op een tuned rooie top of niet?

Originally posted by GROSSIE@aerox

volgende keer maar es tikje aan het stuur geven:p
en nog filmpje dat ik voorbij kom rijden, kon niet helemaal voluit omdat het der een beetje druk was:rolleyes:
[/B]

IIk hrb hrt gefilmd...maar der was geen auto te bekennen toch? Lijkt op film toch altijd langzaam, hoe hard je ook gaat. Ik heb der ook ff op gereden, en dat ding gaat wel degelijk hard haah

Originally posted by NeosRider
IIk hrb hrt gefilmd...maar der was geen auto te bekennen toch? Lijkt op film toch altijd langzaam, hoe hard je ook gaat. Ik heb der ook ff op gereden, en dat ding gaat wel degelijk hard haah

nee daarom moest ik ook op het laatst uitwijken voor een auto:X

Back