This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GROSSIE'S Aerox Straatproject

Bij dat filmpje van die hele kleine autowheelie trek je hem alleen maar uit de vering..

Verder vet project en mooie kleuren!

ja maar een c16 en een 19mm zijn niet ideaal voor een due plus daarom ben ik nu op zoek naar een shot/nardo en een 21mm

Ziet er vet uit, en dikke wheelie.. mja opknapnardo ook goed?..mag je bij mij ophalen voor 10 euro :X

Idd.. shot zoals iedereen zegt.. dat ding hoort te steigeren man, maar hij komt niet eens van de grond helaas.. 2cm neit meegerekend.

Vrvang je actervario ook meteen, ben je van dat dipje in het begin af. Of stel hem gewoon ietsje beter af (hoger in toeren). Vind je C16 ook leuker.

Maarja, laat je cilinder tunen of neem een Nardo/Shot oid.

als je de snelheid iets hoger wilt laten lijken op je filmpjes moet je de camera iets verder in laten zoemen.
scooter aan de rechterkant van het beeld houden, en als die voorbij is snel bewegen en dan scoot aan de linker kant van het beeld.

maar projectje ziet er wel leuk uit. ben benieuwd hoe die aan het eind zal gaan rijden

Originally posted by funk-master
hij reed een yas r met mhr replica eruit sjaak en niet een c16 dus.
titus dit valt me tegen, die van mij komt nog hoger man

Naja dan doe je nog iets verkeerd.
En de naam is daniel geen sjaak....