This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GROSSIE'S Aerox Straatproject

netjes titus!

maar kan je niet beter wachten met die evo eropzetten etc ?

ik bedoel met 21, kan je niet gewoon wachten totdat je alles hebt ?
want jou kennende is de pret straks al voorbij voordat het echte werk begint ( Vastnaaier) :+ ofzoiets
 
ik heb besloten om wel met me gila en 21 naar Grou te gaan, kan ik tog nog tegen Arthur sprinten :* dat moet gewoon:# en dan ga ik na grou alles opbouwen....

en heb ook de 28 do van marcel gekocht :+

nu alleen nog overrange poulies (die ik ws van Xander koop, moet alleen nog ff w8en op loon) en een goeie pijp en dan is me setup compleet:W:W
 
daar ben ik erg blij om titus nu is het teminste een eerlijke sprint, k ben erg benieuwd wie er zal winnen maar ja we zien wel

setup word wel dik zo tezien, komt allemaal goed
groetjes arthur :*
 



mjah ik nu @ funk-master, heb carterkap ff nodig voor afstellen etc, is nu voor de helft klaar, de rest wordt na Grou gedaan
 
Begint eindelijk ECHT iets te worden titus....
Ik zie je op Grou, alleen weet ik niet echt hoe het daar geregeld is, waar ik mn scoot een beetje leuk neer kan zetten op het terein. Heb er natuurlijk niet voor niets 2 weekjes aan gewerkt.
 
vandaag naar Grou geweest waar ik tevens crewmember was, vond het echt ontzettend leuk. alleen kut dat de testbank er niet was, btje gesprint etc was wel lachen. hier ff wat pics

ikke tegen een of andere gast


ik tegen arthur:W:W vette pic 9||6