GROSSIE'S Aerox Straatproject

GROSSIE@aerox said:
mja moet nu ook maar nieuwe dopsleutel voor me koppeling kopen want die is ook weg denks:rolleyes:

Of je gaat morgen zoeken op de plek waar je die delen ongeveer heb heen gegooid:P





Of niet...
 
marcel zou je dat nu wel doen, en jolanda dan? ;)

en zwaar minders.. hoe kan je olie in godsnaam plots op straat liggen, blokje zwaar overhit ofwat

-Tom
 
me scooter staat nu dus bij maat van mij, moet ff een manier regelen om hem weer thuis te hebben... dan kan ik er mee bezig
 
Kijk of je misschien een aanhanger van iemand uit de straat mag lenen. Zo heb ik het ook gedaan toen mijn vertanding voor de 2e keer vast peerde :|

En als dank geef je dan bijvoorbeeld een bosje bloemen :)
 
InsaneMalebrain said:
Kijk of je misschien een aanhanger van iemand uit de straat mag lenen. Zo heb ik het ook gedaan toen mijn vertanding voor de 2e keer vast peerde :|

En als dank geef je dan bijvoorbeeld een bosje bloemen :)
ja dat had ik gisteren ook geprobeert, vlak naast waar die der mee stopte was zo'n boerderij (ja Friesland he:P) met allemaal paardengedoe, toen had ik ook aan zo'n vrouw gevraagt of ze me naar huis wou brengen met een kar maar dat durfde ze niet aan ofzo omdat het niet haar kar was, mja ga hem zo wel ophalen met sjeezend skateboard ofzo:P
 
Last edited:
net dus ff me scoot op gehaalt, foto's zijn een btje kut kwaliteit omdat ik ze een btje erg verkleint heb...
14412.jpg


14413.jpg


14414.jpg


14415.jpg


14416.jpg


14417.jpg


14418.jpg


14419.jpg


14420.jpg


14421.jpg


14422.jpg


14423.jpg


14424.jpg
 
Nee, skatebord was niet meer nodig. Die pa van die jongen heeft de koppeling los gekregen...

[edit]lol, robin was vergeten zich af te melden (dit is tomaaz:P)[/edit]
 
Back
Top