This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GROSSIE'S Aerox Straatproject

Originally posted by Lars#Dragster
Hetgene wat je vandaag binnen krijgt was vast ook niet gratis, en dan die pijp verchromen nog 8P


Wil je mij sponsoren?... je geeft toch geld uit wat je niet hebt
mja dat gene komt morgen binnen maar op zich heb ik het geld wel voor die boetes alleen dat is dan loon en zakgeld etc en dan hou ik helemaal niks meer over
 
Och .. Zou em dus maar mooi zwart wit houden 8P

Nee heel sneu titus ( wacht zelf ook nog op boete ±200 euro )

Edit: WTF heb je nou dan binnengekregen .. Slof Loempia's 8P8P8P
 
mja mss dat die binnenkort tog over gespoten wordt*D mja dat ben ik nog een btje aan het regelen, iig wil ik dan witte binnenkappen met een witte zadelhoes, en de mono seat en underseat mee spuiten in zelfde kleur als de rest van de scooter, over die kleur ben ik het alleen nog niet helemaal uit
en morgen zien jullie een andere toevoeging aan dat geheel
 
vandaag dus hele middag bij siepie wokkel geweest en daardoor de postbode gemist, wordt dus morgenvroeg om 10 uur bij het postkantoor staan
 
Update:

Gisteren dus het pakketje van het postkantoor op gehaald met daarin 2 verchroomde velgen van Ruben_R})





ik wil binnenkort me scooter nog helemaal laten overspuiten, ws in blauw wit....
 
insanemalebrain heeft ff een fotosoepje voor me gemaakt:!
de kleur blauw wordt wel ietsje anders als hier op, maar nu kan je tenminste zien hoe ik het ongeveer wil hebben
 
Hoewel er al vele blauwe Aeroxen rond rijden op deze aardbol, blijft het toch 1 van de vetste kleurencombo's die er is 8)

En daarbij komt ook nog eens dat deze tenminste nog een beetje speciaal is. Door al de details zoals verchroomde velgen, BCD underseat, Kiesler mono-seat, etc. 9||6

//edit
Omdat de upload site van Grossie hem eraf heeft gekickt plaats ik de fotosoep wel weer ff

 
Last edited:
ja maar de rox van Arthur Polak (optic rox) is ook "gewoon" zwart wit en die is ook uber geil en der komt wel een btje speciale blauw
 
Die velgjes zijn wel uber ... maak eens foto met die velgjes eronder man
Maar ik zou cker wel ff ander kleurtje zoeken, iets orginelers !!!
 
Originally posted by GROSSIE@aerox
PIC

Hoeso blauw? .. Er staan al 2 projecten bij die blauw zijn.. Hoeso geen orginele kleur met combi van die chrome velgen?

Beetje jmmr ..

EDIT// Ik doelde dus op Project van Rutger en van eentje van MST ? (ook beide Rox)
 
Die van Rutger zijn meer paarsig irl hoor.....

Vet project,maar ik zou gewoon blauw nemen maar dan een beetje donkere en diepe metallic kleur....bv van BMW.
 
ik ga aankomende week langs spuiterij om kleur kaart te bekijken, mss kom ik nog wel wat anders tegen
 
Last edited: