GROSSIE'S Aerox Straatproject

ja was gisteren wel weer ff gezellig;) maar ben vandaag langs spuiterij geweest maar me binnenkappen waren helaas nog niet klaar:mad: ws zijn ze nou aanstaande woensdag klaar, en ik heb me uitlaat naar de verchromer gebracht, hij last meteen ff me ophanging want die was bijna helemaal door gescheurd door mijn mooie wheelie actie:p :rolleyes:
 
Hahaha netjes titus,

Enuhh, wanneer denk je dan dat je je pijpje weer terug hebt ?
want ik zal je pakken met deze cillinder :@ :P

kzie je binnenkort wel weeres! greetings :P
 
Originally posted by Sp-Tuner
Hahaha netjes titus,

Enuhh, wanneer denk je dan dat je je pijpje weer terug hebt ?
want ik zal je pakken met deze cillinder :@ :P

kzie je binnenkort wel weeres! greetings :P

iedereen blaast titus eruit zeggen ze/denken ze , hij gaat sprinten @ school ,en de rollen zijn in 1 keer omgedraaid
8) hij won het 2 x tegen een alu cil.;) dan vind ik dat ie het aardig netjes doet voor een giet:?
 
Originally posted by dragsterlover
iedereen blaast titus eruit zeggen ze/denken ze , hij gaat sprinten @ school ,en de rollen zijn in 1 keer omgedraaid
8) hij won het 2 x tegen een alu cil.;) dan vind ik dat ie het aardig netjes doet voor een giet:?

Ja maar zoals ik al zei was die van mij gewoon brak afgestelt ..
maar we kunneh binnenkort wel weer ff .. =]
no problemo =] als gerrit dan ook ff oprot :P :D

//edit// En zo'n zware runner =] met kappen en al :P tegen framepje + titus :P
 
Originally posted by Sp-Tuner
Ja maar zoals ik al zei was die van mij gewoon brak afgestelt ..
maar we kunneh binnenkort wel weer ff .. =]
no problemo =] als gerrit dan ook ff oprot :P :D

//edit// En zo'n zware runner =] met kappen en al :P tegen framepje + titus :P
nee pieter jij weegt veel wou je zeggen, maar doen we binnenkort nog wel een x over dan;)
 
mooi project. maar alleen klote dat je gevallen bent. maar als ik jou was zou ik een begrenzer bestelle help zeer goed ;).
 
mooi project. maar alleen klote dat je gevallen bent. maar als ik jou was zou ik een begrenzer bestelle help zeer goed ;).
 
zo komt die der deze week ongeveer uit te zien als ik me binnenkappen terug krijg:)
aeroxkopie.jpg
 
Back
Top