GPR Tuning :)

mail maar naar ivosp@hotmail.com

Originally posted by Jasper:
mijne mag je ook doen
smile.gif
hoe duur was het ook al weer? en je woont toch in eindhoven? dan kom ik hem wel ff brengen
smile.gif

ik HEB de spullen nog niet he
rolleyes.gif
moet er nog ff voor gaan werken, ik weet dat airsal geen 80cc is jah, maar zo noemen ze het, weet je trouwens of die yasuni een beetje lekker draait met zo'n setupje? ik denk dat ik zo rond begin augustus geld heb voor die shit, aangezien ik de vakantie lekker ga werken
smile.gif

ow, waar vind jij trouwens die yasuni voor een derbi GPR, ik kan alleen maar voor senda vinden...............

aj dat gaat dus niet passen?

ow, waar vind jij trouwens die yasuni voor een derbi GPR, ik kan alleen maar voor senda vinden...............

niet passend te maken dan?

owjah, cilinder senda en gpr is gelijk, de pijp die jij opnoemt (yasuni) is er niet voor te krijgen.............

[This message has been edited by Ufo (edited 28 May 2001).]

alles is passend te maken........ maar wel MOEILIJK, aangezien een senda een crosser is en dan een vreemde uitlaat heeft, veel bochten enzow................. ik koop wel die mk, lijkt me goed zat..............

ja ik vond em eigenlijk wel een beetje op zon proma voor gilera citta lijken ofzo
smile.gif

laat even weten hoe het presteerd!

alles is passend te maken........ maar wel MOEILIJK, aangezien een senda een crosser is en dan een vreemde uitlaat heeft, veel bochten enzow................. ik koop wel die mk, lijkt me goed zat..............

doe ik
smile.gif
koop denk ik toch wel die polini 70cc
smile.gif
14,5 pk is wel bruutjes..... en ik ga mijn brommer ook compleet overspuiten in de replica kleuren en stickers, en velgen spuiten, achterbrug, nieuwe 'neptank', nieuwe achterband, nieuwe uitlaat dus (mk) etc etc etc

dit noem ik project 69
smile.gif
wanneer je zo'n topic ziet weet je van wie het is
biggrin.gif

nu alleen nog geld..............
rolleyes.gif

het is deze cilinder:

polini.jpg

dit is de tekst van scootparts:
D=47,60mm, 70cc, Aluminium, LC.
Evo poortconfiguratie, dus bloedsnel!
Komplete kit met kop etc.
Past op oa: Derbi Senda, GPR.

erm, wat voor cilinder is dat dan? ook aluminium met een vlinderpoort? zoniet beter de airsal-tuned nemen....

doe ik
smile.gif
koop denk ik toch wel die polini 70cc
smile.gif
14,5 pk is wel bruutjes..... en ik ga mijn brommer ook compleet overspuiten in de replica kleuren en stickers, en velgen spuiten, achterbrug, nieuwe 'neptank', nieuwe achterband, nieuwe uitlaat dus (mk) etc etc etc

dit noem ik project 69
smile.gif
wanneer je zo'n topic ziet weet je van wie het is
biggrin.gif

nu alleen nog geld..............
rolleyes.gif

Back