GPR Tuning :)

Jasper

SM.. it's an attitude!
ok dan, ik ga mijn brommer opfokken, vertel je ervaring over de volgende onderdelen aub (SCHAKEL brommer btw)
smile.gif


ik heb deze opties:
- 70cc polini + arrow uitlaat = 1210 (
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
beetje duur)
- 70cc polini + metrakit uitlaat = 880
- 80cc airsal + arrow uitlaat = 945
- 80cc airsal + metrakit uitlaat = 615

hier een pic van de metrakit uitlaat:
13098.jpg


hier de arrow uitlaat:
derbi-arrow.gif


ik denk dat ik voor optie nummer 3 of 4 ga (80cc airsal + arrow/mk uitlaat.... ik doe dit omdat wanneer ik aangehouden wordt en mijn begrenzer wordt ontdekt (knappe jongen die het vind trouwens
smile.gif
) dan ben ik niet al te veel kwijt, wanneer ik <1000 piek aan die flikkers moet geven vind ik het minder erg dan 1200

iemand ervaring met metrakit uitlaten? (die arrow is wel mooi, maar eigenlijk verkeerd gebouwd, wanneer je met 2 personen rijdt dan (denk ik) veert ie achter zo ver dat de uitlaat tegen mijn brug aankomt..........) heb ik nu ook trouwens, echt kut.............. bij die mk zit de demper pas NA het ophangpunt vast, heeft er dus geen last van EN hij is lekker lang, dat vind ik ook wel mooi..........

maareuh, geef je tips
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

wil je er veel mee rijden? zo ja lekker standaard laten
smile.gif


zo nee, zou ik de vetste setup nemen... mayb heb je dan geen honderden meters achterstand op mij
smile.gif


wat het vetste is zou ik niet weten :?
 
nou, die 70 polini heeft de poorttiming van een evo
biggrin.gif
EN hij levert (STANDAARD!) volgens polini al 14,5 pk........... zal wel lekker blazen toch, maar niet zo heel slim hier in de 'grote stad'....... denk dat ik die 80 airsal neem en ff onder handen laat nemen door ivo/joel en die arrow uitlaat erbij........
 
btw is dat zo'n Airsal met een brug in de uitlaat poort? ik had er laatst namelijk een gezien voor een RS dus misschien is dat bij jou ook wel zo.
 
bij de 70cc heeft ie een brug, bij 50cc niet (bij mij iig) maar is die arrow van jou een beetje fatsoenlijk? het duurt nog wel ff voor ik $$ heb (moet nog erm...... ALLES bij elkaar sparen :p) ga wel maandje ofzow werken......
 
Originally posted by Jasper:
nou, die 70 polini heeft de poorttiming van een evo
biggrin.gif
EN hij levert (STANDAARD!) volgens polini al 14,5 pk........... zal wel lekker blazen toch, maar niet zo heel slim hier in de 'grote stad'....... denk dat ik die 80 airsal neem en ff onder handen laat nemen door ivo/joel en die arrow uitlaat erbij........

tsjek mijn setup en dat gr0te stad verhaal is bullshit
smile.gif
 
Koop die 70cc polini (als hij echt de timing van een evo heeft) en een bijbehorende uitlaat (als die bestaat). Heb je wat aan toch
smile.gif
.
 
Ik zag laatst een 2e hands Airsal voor een RS liggen op mn werk, was volgens mij best mooi afgewerkt voor een Airsal!
Geen braampjes & scheve poorten voor zover ik het kon zien in de donkere kelder
smile.gif
 
Waarom geen gianelli, yasuni of jolly moto pijp? en waarom juist deze cilinders?

Ik heb laatst iemand gehlopen met een derbi senda oa. met aisal "80"cc en yasuni.
dat liep wel hard
smile.gif


de airsal kon de afwerkind doormij trouwens toch best goed gebruiken hoor.
 
mijne mag je ook doen
smile.gif
hoe duur was het ook al weer? en je woont toch in eindhoven? dan kom ik hem wel ff brengen
smile.gif
 
owjah, cilinder senda en gpr is gelijk, maareuhm, hoe hard liep het ongeveer? de pijpen die jij opnoemt (yasuni, jolly) zijn er niet voor te krijgen............. gianelli wel, alleen heb ik nu iets vergelijkbaars daarmee, kundo..... presteert wel goed op 70cc, maar ik wil gewoon een nieuwe auspuff
biggrin.gif


EDIT het moet trouwens in combinatie met een 20do /EDIT

[This message has been edited by Jasper (edited 23 May 2001).]
 
ARGH! ga ik gvd vanmiddag op mijn smoel! jah HEEEEEEL domme actie, ik maak een bocht naar links, niet al te zacht, zit daar zo'n klote wit heuveltje (niet een stoeprand, gewoon straatstenen die er een beetje hoger uitkomen en die wit zijn) bijna die bocht uit, komt gvd mijn achterwiel ertegenaan! schuif, schuif!! niet al te veel schade, minder dan bij vorige schuiver, maar ik voel me toch vrij klote nu, hand open, en ook nog mijn chokehendel afgebroken......... GRRRRRRRRRRRRRRR
 
de airsal 80cc cilinder is eigenlijk 72,4cc en de uitlaat van yasuni is er wedegelijk voor te krijgen. kost 330 inclusief verzenden bij scootparts.
ik vond de uitlaat trouwens niet zo mooi als bijv. de yasuni voor de rs of voor scooters.
weinig lasnaadjes.


Originally posted by Jasper:
owjah, cilinder senda en gpr is gelijk, maareuhm, hoe hard liep het ongeveer? de pijpen die jij opnoemt (yasuni, jolly) zijn er niet voor te krijgen............. gianelli wel, alleen heb ik nu iets vergelijkbaars daarmee, kundo..... presteert wel goed op 70cc, maar ik wil gewoon een nieuwe auspuff
biggrin.gif


EDIT het moet trouwens in combinatie met een 20do /EDIT

[This message has been edited by Jasper (edited 23 May 2001).]
 
Back
Top