Jasper
SM.. it's an attitude!
ok dan, ik ga mijn brommer opfokken, vertel je ervaring over de volgende onderdelen aub (SCHAKEL brommer btw)
ik heb deze opties:
- 70cc polini + arrow uitlaat = 1210 (
beetje duur)
- 70cc polini + metrakit uitlaat = 880
- 80cc airsal + arrow uitlaat = 945
- 80cc airsal + metrakit uitlaat = 615
hier een pic van de metrakit uitlaat:
hier de arrow uitlaat:
ik denk dat ik voor optie nummer 3 of 4 ga (80cc airsal + arrow/mk uitlaat.... ik doe dit omdat wanneer ik aangehouden wordt en mijn begrenzer wordt ontdekt (knappe jongen die het vind trouwens
) dan ben ik niet al te veel kwijt, wanneer ik <1000 piek aan die flikkers moet geven vind ik het minder erg dan 1200
iemand ervaring met metrakit uitlaten? (die arrow is wel mooi, maar eigenlijk verkeerd gebouwd, wanneer je met 2 personen rijdt dan (denk ik) veert ie achter zo ver dat de uitlaat tegen mijn brug aankomt..........) heb ik nu ook trouwens, echt kut.............. bij die mk zit de demper pas NA het ophangpunt vast, heeft er dus geen last van EN hij is lekker lang, dat vind ik ook wel mooi..........
maareuh, geef je tips
ik heb deze opties:
- 70cc polini + arrow uitlaat = 1210 (
- 70cc polini + metrakit uitlaat = 880
- 80cc airsal + arrow uitlaat = 945
- 80cc airsal + metrakit uitlaat = 615
hier een pic van de metrakit uitlaat:
hier de arrow uitlaat:
ik denk dat ik voor optie nummer 3 of 4 ga (80cc airsal + arrow/mk uitlaat.... ik doe dit omdat wanneer ik aangehouden wordt en mijn begrenzer wordt ontdekt (knappe jongen die het vind trouwens
iemand ervaring met metrakit uitlaten? (die arrow is wel mooi, maar eigenlijk verkeerd gebouwd, wanneer je met 2 personen rijdt dan (denk ik) veert ie achter zo ver dat de uitlaat tegen mijn brug aankomt..........) heb ik nu ook trouwens, echt kut.............. bij die mk zit de demper pas NA het ophangpunt vast, heeft er dus geen last van EN hij is lekker lang, dat vind ik ook wel mooi..........
maareuh, geef je tips