Goede opvolger AG (again)....

Originally posted by Ruud
faalangst? als het nummer nou ok was ik maar ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik het nix vind... je gaat zelf maar zoeken... ik kan alles vinden wat ik zoek op SLSK

Ik hoef dat nummer niet. Maar ik ga voor mijzelf maar eens soulseek gebruiken dan. Ff kijken of ik het ga snappen.

Pas zocht ik ook een stel van die hardstyle nummers (is tijdelijke interesse van mij gok ik) en kon tochdus echt niks vnden of met moeite.

Btw ik vind de nummers wel koel met veel bass en kick zegmaar rest is niet echt wat. :) Like tuneboy enzo. Enfin ik dwaal weer af.

Maar ik zal zeggen tegen die kerel dat hij zijn rap maar ergens anders vandaan moet halen. :!
 
Originally posted by M/\RC!
Soulseek is HET progamma voor hardstyle liefhebbers! 8) :) geldt dus ook voor mij...en met mij nog vele andere :) waaronder denk ik ook Ruud, die ook wel een beetje het Hardstyle-virus te pakken heeft! ;)

Ik ben ook wel hardstyle fan zo'n beetje, maareh, hoe vindt je nieuwe nummers!? Ik ben niet van plan om in het wilde weg te gaan downloaden, meestal hoor je nummers of krijg je tips van anderen ofzow...

Ennuh, sjoerd, kazaa vindt um nie :)
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Ik ben ook wel hardstyle fan zo'n beetje, maareh, hoe vindt je nieuwe nummers!? Ik ben niet van plan om in het wilde weg te gaan downloaden, meestal hoor je nummers of krijg je tips van anderen ofzow...

Ennuh, sjoerd, kazaa vindt um nie :)

ben je blondt?
 
Damn, ik als noob snap echt helemaal niks van dat soulseek. Hoe werkt dat nou? Moet je een soort 'sattelite' downloaden? Waar kan je titels invullen om te zoeken?

Help...
 
ik snap er geen moer van ik heb een user id enzo aangemaakt, maar als ik een file search doe gebeurd er echt helemaal nix :S
 
ik snap er geen moer van ik heb een user id enzo aangemaakt, maar als ik een file search doe gebeurd er echt helemaal nix :S
 
Downloaden, installeren, dan gebruikersnaam en wachterwoord invullen, dan uuh, beginnen maar geloof ik, ff room aanklikken, wat ouwehoeren, en dan kijken wat mensen sharen ofzo
 
Back
Top