Goede opvolger AG (again)....

Sjoerd

Well-Known Member
Ja alweer een thread, maar laatste keer was alweer tijdje terug. Ik zoek dus echt zwaar naar een opvolger van Audio Galaxy (AG)... Ik heb al search gebruikt en iedereen roept wat anders, maar ik zie niet echt een programma waarvan iedereen zegt dat is het.
Kazaa, WinMX, iMesh, Mediaseek, etc. etc. Heb ik allemaal geprobeerd, maar niks volgt AG goed op. Bv dit nummer frank n dank -- take dem clothes off kan ik daar nergens op vinden.

Ik heb dus gewoon echt iets nodig nu waarmee ik dus weer wat minder commerciele muziek kan downloaden.

Wie heeft nou echt iets wat goed werkt, of is dat er gewoon niet? :?
 
Advertisement - register to remove this

Ik hoorde een keer van edonky ik weet niet percies wat het is heb het zelf nog nooit gebruikt maar ik heb er wel goeie verhalen over gehoord.
 
Originally posted by Ruud
zoeken... soulseek.org

is al 20x genoemd :)

Dat is ook zaad, heb ik er niet bij gezet, maja kon zo snel niet ff meer bedenken. Heb je dat nummer daarmee gevonden?

Kijk als iemand dat nummer ergens mee vindt kan het:
1. toeval zijn
2. een goed proggie waarmee je echt muziek kan downloaden, echt qua niet commercieel zijn dus.
 
Originally posted by gomer_pyle
Ik hoorde een keer van edonky ik weet niet percies wat het is heb het zelf nog nooit gebruikt maar ik heb er wel goeie verhalen over gehoord.
Edonkey werkt zwaar traag, moeilijk connecten met de servers enzo. Hoe het zit met niet-commerciele muziek vinden weet ik niet, maar ik verw8 er niet veel van. (misschien zijn de nieuwe versies inmiddels verbeterd, is al meer dan een half jaar geleden dat ik het geprobeerd heb)
 
Originally posted by x8racer
Edonkey werkt zwaar traag, moeilijk connecten met de servers enzo. Hoe het zit met niet-commerciele muziek vinden weet ik niet, maar ik verw8 er niet veel van. (misschien zijn de nieuwe versies inmiddels verbeterd, is al meer dan een half jaar geleden dat ik het geprobeerd heb)

En nog suggesties voor mij?
 
Originally posted by x8racer
Edonkey werkt zwaar traag, moeilijk connecten met de servers enzo. Hoe het zit met niet-commerciele muziek vinden weet ik niet, maar ik verw8 er niet veel van. (misschien zijn de nieuwe versies inmiddels verbeterd, is al meer dan een half jaar geleden dat ik het geprobeerd heb)

Edonkey is ontzettend goed. Moet je wel even de BOT downloaden die de connectie voor je verzorgt. Met edonkey2000 kan je alles downloaden, behalve audio. Wanneer je een audio zoekopdracht geeft vind hij bijzonder weinig. Beter gebruik je het voor films en software...
 
Originally posted by Xander2000
Edonkey is ontzettend goed. Moet je wel even de BOT downloaden die de connectie voor je verzorgt. Met edonkey2000 kan je alles downloaden, behalve audio. Wanneer je een audio zoekopdracht geeft vind hij bijzonder weinig. Beter gebruik je het voor films en software...
Ow dan hoop ik dat het verbeterd is en dan ga ik het nog eens proberen. Alleen wat voor mij het belangrijkste is, audio, is dus kut......... jammer. Btw. waar vind ik die bot?


Originally posted by Sjoerdyo
En nog suggesties voor mij?
Nee, zit met hetzelfde probleem als jou. Gebruik op het moment Kazaa lite. Heb echt heel veel geprobeerd, maar zowiezo alles wat op Gnutella of een variant draait vind ik kut.
 
Ow dan hoop ik dat het verbeterd is en dan ga ik het nog eens proberen. Alleen wat voor mij het belangrijkste is, audio, is dus kut......... jammer. Btw. waar vind ik die bot?

Ik heb je gepm-ed over die bot...
 
Originally posted by Ruud
heb ik op mijn stage soulseek??
(dit is een retorische vraag please do not answer dat staat erg dom)

Ik denk van wel :p


Originally posted by Ruud
argh tis HIPHOP.. niet eens zoeken denk :)

Negatieve faalangst :p ?

Ff serieus, nummer shcijnt goed te zijn. Zit een heel lekkere beat in vertelde een vriend van mij die nog erger op zoek is naar een opvolger dan mij. En dit is dus ZIJN muziek.
 
Last edited:
Originally posted by Sjoerdyo
Ik denk van wel :p




Negatieve faalangst :p ?

Ff serieus, nummer shcijnt goed te zijn. Zit een heel lekkere beat in vertelde een vriend van mij die nog erger op zoek is naar een opvolger dan mij. En dit is dus ZIJN muziek.

faalangst? als het nummer nou ok was ik maar ik kan met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik het nix vind... je gaat zelf maar zoeken... ik kan alles vinden wat ik zoek op SLSK
 
Soulseek is HET progamma voor hardstyle liefhebbers! 8) :) geldt dus ook voor mij...en met mij nog vele andere :) waaronder denk ik ook Ruud, die ook wel een beetje het Hardstyle-virus te pakken heeft! ;)
 
Originally posted by Aeroxruud
Deze Ruud heeft andere Ruud met het soulseek virus besmet :p

nee je hebt me erop attend gemaakt dat het wel goed geworden was :) boeie heeft me met het virus besmet (toen was het nog klote :p)

er is trouwens ook een Q-dance hardstyle room... komen altijd wel goede nummers voorbij.. moet thuis ff kijken voor de exacte naam
 
Originally posted by Ruud
nee je hebt me erop attend gemaakt dat het wel goed geworden was :) boeie heeft me met het virus besmet (toen was het nog klote :p)
het roelt gewoon hard, je moet alleen weten waar je mee bezig bent :D
 
Originally posted by Ruud
nee je hebt me erop attend gemaakt dat het wel goed geworden was :) boeie heeft me met het virus besmet (toen was het nog klote :p)

er is trouwens ook een Q-dance hardstyle room... komen altijd wel goede nummers voorbij.. moet thuis ff kijken voor de exacte naam

Is idd een goede room ja..
Maar zoals jij al zei, veel mensen met meer dan 1000 nr's sharen gewoon niet :|
 
Back
Top