Goede voornemens 2011

-Stoppen met roken ook
-Terug de sportschool in (al een jaar niet geweest ofzo)
-Terug de boeken in
-Wat minder feesten, en in de zomer 3 weken Australië

Wish me luck :+
 
Mijn goede voornemen is om dit jaar er niet aan mee te doen, want het komt er toch nooit van.

Wel is er een streven voor een rijbewijsje en een paar KG eraf, maar ga echt niet vanaf 1 JAN ermee beginnen ofzo!
 
Dat hoeft toch ook niet? Voor stoppen met roken geld dat vaak als mooie datum, maar de rest is toch meer een steven / gestelde doelen voor 2011?

Stoppen met roken die ik hier overigens vanaf 3 januari :p
 
Mijn goede voornemens zijn:
Stoppen met goede voornemens.
Stoppen met de goede, vriendelijke en behulpzame gast zijn...ben er nog nooit iets mee opgeschoten.... Nice guys finish last.

FTW FTW!
 
Mijn goede voornemens zijn:
Stoppen met goede voornemens.
Stoppen met de goede, vriendelijke en behulpzame gast zijn...ben er nog nooit iets mee opgeschoten.... Nice guys finish last.

FTW FTW!

Komt me bekend voor :)

Ik stond eerder ook altijd klaar voor anderen maar andersom zijn ze ver te zoeken. Nu zoeken ze het maar meer zelf uit :)
 
Huisje afmaken...

..en hopen dat zo'n tokkie verderop in de straat ook goede voornemens heeft.. die heeft gister een 2m aardig dikke pvc buis vol met ?kaliumnitraat? en suiker in de fik gestoken.. heel de straat ligt nu vol met die uitgeharde drap.. en mooie is dat ie t dan niet bij m zelf voor de deur doet maar verderop :L

..oudejaarsloterij dit jaar wel winnen :p
 
onder de 70kg komen (nu 73.5)
auto rbw
motor rbw
motor kopen, denk een gsxr 600 k1
overgaan op school (lukt wel denk ik)
meer bier drinken/stappen
scooters verkopen
naar duitsland uitwisselingsstage

veel te doen dit jaar
 
Back
Top