This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Godess Dragster

Status
Not open for further replies.
ziet er al aardig vet uit bon paintjob

ik heb ook flakes in me candy maakt het allemaal net even wat mooier idd(Y)

tnx flakes zijn gewoon altijd mooi ik heb net weer wat airbrush tekeningen gemaakt op de achterkappen. batterij was weer eens leeg dus de foto's komen morgen het is iig sehr shon geworden

edit: heb 1 foto kunnen maken trouwens...ff uploaden!

Aangezien je niet kon kiezen op msn krijg je allebei de antwoorden:

Geleerd:
Ziet er echt strak uit Bob en ik bewonder je werk zoals je weet.!! En sja het ziet er gewoon weer grandioos uit man!! Komt helemaal goed.!

Eerlijk:
Het ziet er gewoon echt niet uit... en die vlammen zijn echt gewoon uit de jaren 20!! Wat een prutzooi allemaal zeg.. En sja dit word gewoon echt drie keer niks natuurlijk ..!!

Mvg Elwin

Hahaha

Voordat er een discussie komt: Ik ken bob dus en die post hierboven was een grapje

En het ziet er goed uit hoor bob weet je zelf ook wel

Ik heb geen geld over voor electronische teringzooi wat bij mij OF nooit werkt OF verrot gaat heb wel een video camera gekocht
zal binnenkort wel wat foto's maken met de camera van men pa

men batterij is niet verrot...die dingen kunnen ook leeg als je ze niet in de lader donderd he (heb het over de batterij van mijn telefoon)

Happen voorbij

Maar je gaat dus superspecial rijden met je phantom!?

Nee dat ding kan echt niet zoals Elwin al zei grapje

Sta dr nog steeds versteld van hoe die ziek die carb is geworden.
Oja;

[ame="http://youtube.com/watch?v=VF3ygSBPqo8"]YouTube - Dragspert Drift[/ame]

ook leuk

Last edited:
toch zonde dat ik die booster nooit heb afgemaakt...

Had een hele brute sprinter kunnen worden...

Zit toch tussen 3 scooters te twijfelen voor volgend jaar te bouwen. Zit wel weer een Booster tussen Met mina horiz. want zoals je ziet trok dat ding amper een burn out op nat gras

Doe slider
btw TIS stickertje ziet er zeer vers uit

Status
Not open for further replies.