Mike.v.W
www.k-parts.nl
Ik zet hier mijn 2e project het eerste was de Black NeSRox die sommige denk nog wel herkennen van dit jaar SBO #66.
tijd: 7,94
Toen heb ik het blok onder het frame van m'n broertje geknald met resultaat 7,43 waar wij natuurlijk blij mee waren.
blok scoorde 20,9 pk op Hengelo, en met dit blok gaat mijn broertje (gratis en voor niets) volgend jaar SBO vlammen.
het nieuwe project:
Aan de titel zie je dat het een 2f4r blok is geworden. Het is het oude blok van Jordy (MWS)
Cilinder: 2 Fast 4 Race XSH
Luchtfilter: Malossi E13
Uitlaat: Roost
Vario: Malossi Overrange set
Krukas: 2 Fast 4 Race
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraan: Malossi vl13 XSH
Spruitstuk: Malossi XSH
Carters: XSH
Poulies: Malossi Overrange set
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpoulie: Stage6
Carburateur: Keihin met serienummer XSH 70mm kelk
V-Snaar: Malossi Overrange set
Ontsteking: Malossi Digitronic
Lagers: Malossi geslepen
Optische
Fiets clamp (vet)
Epoxy/glasvezel voorkap (made by Kees)
Aim teller
EPC stuur
Dunlop TT92 achter Deestone voor
Go Fast uiterlijk (Zwart met rood en zilveren accenten en veel stickers natuurlijk)
afgedraaide velgen
Plannen:
SBO Superspecial 2009
Onder de 7,5 sec.
Top 15
25+ pk (constant lopen)
Rond de 50 a 60 kilo rijklaar
Hopelijk wat meer in de Spotlights
hier wat foto's van het blok en dergelijke.
2f4r8)
binnenwerk MALOSSI
PIPA!!
SOLENOID*)
bottle
beide blokjes
nieuwe accu bij de karwei gehaald 8)
Deels in elkaar
en natuurlijk lekker knus in de woonkamer8)
Hier de dunlop bandjes
hier de vering die ik heb gelast.
Heb al nieuwe binnenkappen besteld + balhoofdsetje.
Ook een nieuwe killswitsh gekocht maar moet nu de DE LUXE kopen8)
Update
Ik had binnenkappen besteld samen met een balhoofdsetje die zijn binnen en ik had ook stickers laten maken die zijn ook binnen de kleur van de stickers is Metallic Grey
en omdat dit de Go-Fast zip wordt, moest deze sticker erop komen
UPDATE
Had de gatenkaas van Sjaak gekocht en ook me velgjes laten afdraaien en ook nog het voorvork afgemaakt gespoten en dergelijke,
(ook het middelste randje af laten draaien)
helaas het mislukte GO-FAST! carterdeksel, wordt opnieuw gedaan
dat was hem weer wil volgende week het meeste gespoten/in elkaar hebben tot dan
UPDATE
Tijdje niks van me laten horen 8) beste wensen dat als eerst. De reden dat het traag gaat is omdat ik op het moment druk bezig ben met me studie, ik doe af en toe kleine dingetjes maar thats all. Ik zal morgen of in het weekend even andere foto's maken want er zijn ook al wat kappen gespoten.
De velgen zijn gespoten en die zijn heel mooi geworden
Hier de NeSRox die stof staat te happen en als opslagplaats wordt gebruikt Hij wordt weer opgebouwd met een standaard dd blokje, dit pitje staat op het moment even uit.
Me hesje Clean en Ready to GOOO!!!
]
Hier de andere foto's die ik had beloofd
als eerst: M'n boschpomp
de deels opgeschuurde voorkap
Me uber flex gespoten kapjes8)
Het lijkt of er krassen in zitten, maar dit is gewoon stof
Ik had dus een ophaning gelast voor me nx alleen was dit niet heel praktisch en veilig dus heb ik het veranderd. Nu zit hij weer net als vroegah zoals op jordy's zipje
volgende update zien jullie wel weer verschijnen!
UPDATE!
Een tijdje niks van me laten horen, dit komt door m'n ondernemingsplan wat ik moest maken. Deze is goedgekeurd en heb nu dus mijn MBO Toerisme diploma. Ik ben ook weer een jaartje ouder geworden en ben nu 20.
Aan de Zip is weer flink gewerkt de laatste tijd en is zo goed als af, ik had problemen met mijn remkabel achter die was te kort geworden door het verlengen. Dit is opgelost door een NRG remkabel te plaatsen die net lang genoeg is. Ik had ook wat lekkage problemen met het buisje bij het carter dit is nu ook door m'n oude te gebruiken en wat vloeibare pakking.
Ook zijn er flink wat stickers opgegaan en zijn er roosters geplaatst. Ik moet nu alleen nog wachten op 2 benzine tankjes(1 voor carb + 1 voor NX) en ik moet nog wat borgen en dan is hij af.
Alle dingen die nog gespoten moesten worden zijn ook gespoten; carterdeksel, frame, voorkap enz.
Al het spuitwerk is door m'n broertje(Marc.v.W) gedaan Props voor hem en het is allemaal met een spuitbus gedaan!
Genoeg geluld hier alvast 2 foto's
(Alles zit nog niet helemaal vast dus let niet op gaten en kieren)
Tot Zandvoort!!
Update,
Weer aardig wat gebeurt met de Zip. Na wat problemen gehad te hebben met de draaier toch, een andere voorvelg die wel goed is gelukt. Ook een andere voorkap van Kees gekocht om toch een beetje met het gewichtmadness. Ook een stuurdemper gemonteerd en een ander radje op een andere plek hier wat foto's van hoe die herkenbaar is op Heerenveen en de andere meetings. Met de nodige partij stickers
Hier nog 2 met de spiegelreflex
tijd: 7,94
Toen heb ik het blok onder het frame van m'n broertje geknald met resultaat 7,43 waar wij natuurlijk blij mee waren.
blok scoorde 20,9 pk op Hengelo, en met dit blok gaat mijn broertje (gratis en voor niets) volgend jaar SBO vlammen.
het nieuwe project:
Aan de titel zie je dat het een 2f4r blok is geworden. Het is het oude blok van Jordy (MWS)
Cilinder: 2 Fast 4 Race XSH
Luchtfilter: Malossi E13
Uitlaat: Roost
Vario: Malossi Overrange set
Krukas: 2 Fast 4 Race
Koppeling: Malossi Delta Clutch
Membraan: Malossi vl13 XSH
Spruitstuk: Malossi XSH
Carters: XSH
Poulies: Malossi Overrange set
Koppelingshuis: Malossi Wingbell
Halfpoulie: Stage6
Carburateur: Keihin met serienummer XSH 70mm kelk
V-Snaar: Malossi Overrange set
Ontsteking: Malossi Digitronic
Lagers: Malossi geslepen
Optische
Fiets clamp (vet)
Epoxy/glasvezel voorkap (made by Kees)
Aim teller
EPC stuur
Dunlop TT92 achter Deestone voor
Go Fast uiterlijk (Zwart met rood en zilveren accenten en veel stickers natuurlijk)
afgedraaide velgen
Plannen:
SBO Superspecial 2009
Onder de 7,5 sec.
Top 15
25+ pk (constant lopen)
Rond de 50 a 60 kilo rijklaar
Hopelijk wat meer in de Spotlights
hier wat foto's van het blok en dergelijke.
2f4r8)
binnenwerk MALOSSI
PIPA!!
SOLENOID*)
bottle
beide blokjes
nieuwe accu bij de karwei gehaald 8)
Deels in elkaar
en natuurlijk lekker knus in de woonkamer8)
Hier de dunlop bandjes
hier de vering die ik heb gelast.
Heb al nieuwe binnenkappen besteld + balhoofdsetje.
Ook een nieuwe killswitsh gekocht maar moet nu de DE LUXE kopen8)
Update
Ik had binnenkappen besteld samen met een balhoofdsetje die zijn binnen en ik had ook stickers laten maken die zijn ook binnen de kleur van de stickers is Metallic Grey
en omdat dit de Go-Fast zip wordt, moest deze sticker erop komen
UPDATE
Had de gatenkaas van Sjaak gekocht en ook me velgjes laten afdraaien en ook nog het voorvork afgemaakt gespoten en dergelijke,
(ook het middelste randje af laten draaien)
helaas het mislukte GO-FAST! carterdeksel, wordt opnieuw gedaan
dat was hem weer wil volgende week het meeste gespoten/in elkaar hebben tot dan
UPDATE
Tijdje niks van me laten horen 8) beste wensen dat als eerst. De reden dat het traag gaat is omdat ik op het moment druk bezig ben met me studie, ik doe af en toe kleine dingetjes maar thats all. Ik zal morgen of in het weekend even andere foto's maken want er zijn ook al wat kappen gespoten.
De velgen zijn gespoten en die zijn heel mooi geworden
Hier de NeSRox die stof staat te happen en als opslagplaats wordt gebruikt Hij wordt weer opgebouwd met een standaard dd blokje, dit pitje staat op het moment even uit.
Me hesje Clean en Ready to GOOO!!!
Hier de andere foto's die ik had beloofd
als eerst: M'n boschpomp
de deels opgeschuurde voorkap
Me uber flex gespoten kapjes8)
Het lijkt of er krassen in zitten, maar dit is gewoon stof
Ik had dus een ophaning gelast voor me nx alleen was dit niet heel praktisch en veilig dus heb ik het veranderd. Nu zit hij weer net als vroegah zoals op jordy's zipje
volgende update zien jullie wel weer verschijnen!
UPDATE!
Een tijdje niks van me laten horen, dit komt door m'n ondernemingsplan wat ik moest maken. Deze is goedgekeurd en heb nu dus mijn MBO Toerisme diploma. Ik ben ook weer een jaartje ouder geworden en ben nu 20.
Aan de Zip is weer flink gewerkt de laatste tijd en is zo goed als af, ik had problemen met mijn remkabel achter die was te kort geworden door het verlengen. Dit is opgelost door een NRG remkabel te plaatsen die net lang genoeg is. Ik had ook wat lekkage problemen met het buisje bij het carter dit is nu ook door m'n oude te gebruiken en wat vloeibare pakking.
Ook zijn er flink wat stickers opgegaan en zijn er roosters geplaatst. Ik moet nu alleen nog wachten op 2 benzine tankjes(1 voor carb + 1 voor NX) en ik moet nog wat borgen en dan is hij af.
Alle dingen die nog gespoten moesten worden zijn ook gespoten; carterdeksel, frame, voorkap enz.
Al het spuitwerk is door m'n broertje(Marc.v.W) gedaan Props voor hem en het is allemaal met een spuitbus gedaan!
Genoeg geluld hier alvast 2 foto's
(Alles zit nog niet helemaal vast dus let niet op gaten en kieren)
Tot Zandvoort!!
Update,
Weer aardig wat gebeurt met de Zip. Na wat problemen gehad te hebben met de draaier toch, een andere voorvelg die wel goed is gelukt. Ook een andere voorkap van Kees gekocht om toch een beetje met het gewichtmadness. Ook een stuurdemper gemonteerd en een ander radje op een andere plek hier wat foto's van hoe die herkenbaar is op Heerenveen en de andere meetings. Met de nodige partij stickers
Hier nog 2 met de spiegelreflex
Last edited: