Girlfriends van forummembers #27

Status
Not open for further replies.
Het is geven en nemen natuurlijk, maar die scooter blijf ik wel leuk vinden. Dus dat moet ze maar accepteren, maar dat doet ze ook wel geloof ik. En zij zal niet weggaan als die scooter weg is hoor. Ze ziet het ook als een hobby van mij. En ik wil ook gewoon met mijn maten blijven chillen, stappen en wuufjes kijken. Mag zij ook van mij hoor;)

Dat het toch mag van haar dat vindt ik wel sympathiek!
 
Haha geniaal! Enige nadeel van de jongere meisjes is dat ze nog op school hebben, en vaak minder geld hebben als een full-time werkende man. Dus alles wat een beetje geld kost moet jij betalen of kun je niet doen! Verder zie ik geen enkele nadelen?

En tja die ouders die zien vanzelf wel of hun dochter gelukkig is!

Overigens vind ik een relatie gelijk al zo wat! Lekker rommelen wat jaartjes is nooit verkeerd! Dan boeit het niet hoe oud ze zijn en zie je die ouders ook weinig tot nooit!
9||6;)*D
 
Zo heey!! Vandaag meegeholpen 3e klas gym geven!! Gvd meids worden steeds eerder geil, dudes worden steeds kleiner!! Dus binnenkort ff 3e klassen uitzoeken!!
 
:D Der zit net een beetje dons op en nu al volle bak stoere praat over 3e klassers aanjagen, gaat weer lekker;(
 
Heerlijk! En idd die meisjes beginnen idd steeds eerder volwassen te worden lijkt wel! Het is echt niet leuk meer! Toen ik nog op de middelbare school zat hadden ze nog geiten wollen onderbroeken aan en een wijde rode rib broek :p
 
Soms lopen ze nu al bij 14 in een rokje waar je de onderkant van de blote bips al kan zien en dan ook nog eens een string aan
Had mijn dochter moeten wezen die had er niet zo bij gelopen doet ze maar met der 18e jaar
 
Last edited:
Gisteren 9 maanden :D
gaat goed :D + ze is iets ouder als ik, en heeft vast werk.
Scheelt idd een hoop gezeur met ik heb geen geld of ik mag niet van me moeder :|
 
Gaat hier bijna 6 maanden goed :p
Ze is ook 2 jaartjes jonger, Maar van mijn kant geen commentaar (A)

Soms beetje kinds, maar af en toe keer door de vingers kijken moet ook wel kunnen.

edit: 1,5 jaar jonger :p 3 feb is ze jarig.

Iemand tips voor kado?
 
Last edited:
:D Der zit net een beetje dons op en nu al volle bak stoere praat over 3e klassers aanjagen, gaat weer lekker;(

Laat me :rolleyes: beter dons dan niets:X






8P8P8P

Weet jij wel waar je piemel hangt? :+

:z

Heerlijk! En idd die meisjes beginnen idd steeds eerder volwassen te worden lijkt wel! Het is echt niet leuk meer! Toen ik nog op de middelbare school zat hadden ze nog geiten wollen onderbroeken aan en een wijde rode rib broek :p

haha, ze lopen nu sowieso al 2jr vooruit... op hun 14 pijpen ze al elke gozer, en als ze tegenwoordig 16 zijn hebben ze de halve school al gedaan.

Soms lopen ze nu al bij 14 in een rokje waar je de onderkant van de blote bips al kan zien en dan ook nog eens een string aan

idd, zie er niets ergs aan :D 9||6
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top