Girlfriends of forummembers Drama#18

Status
Not open for further replies.
Ik heb sinds 3 weken een relatie.
Ze is 29 en ik ben zelf 24. Ze houdt gelukkig niet van het standaard huisje, boompje beestje leven... Ze laat me geheel vrij in wat ik doe.
Is wel iets anders in bed een vrouw wat stuk ouder is als jouw:winner:
 
nu vraag ik me toch af wat het verschil zo groot maakt xD

Ze zijn ontzettend wild in bed... Schijnt zo dat vrouwen van die leeftijd op hun geils zijn. Ik moet zelfs paar keer per dag, alleen mn vriendje wil niet meewerken af en toe haha.
 
Goed, heren we hebben weer een vriendin van een forummember in ons midden :D

Ze zijn ontzettend wild in bed... Schijnt zo dat vrouwen van die leeftijd op hun geils zijn. Ik moet zelfs paar keer per dag, alleen mn vriendje wil niet meewerken af en toe haha.
 
Vriendje als in de Big Ben. Lijkt me trouwens ook nog wel eens kick om gewoon een lekkere MILF te scoren hoor :D
 
Idd, zij mag ALTIJD bij me aankloppen. :~

zwangere-Irene-van-der-Laar.jpg


irene.jpg
 
Vertel :D. Die van Reinout Oerlemans vind ik wel zo'n prototype die je nog best een veeg wil geven ondanks dat ze moeder is :D
 
Leontien Borsato, LMFD :W!

Maatje van me ze vriendin is ook zwanger, beide 18, lekker hoor.

Hier nog steeds rustig met de vrouwen, ben er niet zo mee bezig eigenlijk. Gewoon lekker gek doen in het weekend, en zorgen dat ze niet zwanger worden dan gaat het goed.
 
Vette relatie recessie hier inderdaad... Succes allemaal.

Bij mij gaat het overigens prima, alweer 2,5 jaar, waarvan we een jaar samenwonen...
 
Hmm kan van vrouwen echt geen hoogte krijgen af en toe :S

Krijg net een smsje van me ex met de vraag of ze bij me mag slapen vanacht........
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top