Girlfriends of forummembers Drama #20

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Wat doen we tegen een vriendin die claimen. Heel gezeik hier omdat ik dit weekend 2 meetings heb en dus geen tijd voor haar. Pff.

Afperen die hap, dat soort meiden moet je echt uit je leven halen. Die beperken je alleen maar op je laten en doen.
Tevens zijn het de types die vaak ALLEEN maar aan zichzelf denken.
 
Mijn gf in het rood;

572534800_5_O6bH.jpg


Gaat al iets van 5 maanden heel goed :W.
 
Als ik dat allemaal zo las in het vorige topic (lees laatste 3 pagina's)
Denk ik Pfjieew blij dat ik daar al half jaar vanaf ben zeg...
Al dat ge-je-mag-dit-niet-want-dan-zie-je-mij-niet enzo.
Mocht opeens niet meer roken van me dinnetje, toen heb ik ook maar gezegd, zo ben ik & daar moet jij het mee doen. 2 weken later was het ''uit met de pret'' :+

@ area_51_member
Net als wat de rest(weet ik veel wie allemaal :p) zeggen, het schuldgevoel waar je overheen moet, het leek/lijkt voor jou de beste keus, moet je niet met haar verdriet zitten.
Ga gewoon leuks doen met je maten enz


Btw :
Aankomende vrijdag en dinsdag daten.
:+
 
Last edited:
Over een weekje ook alweer 6 maanden met mijn GF, gaan lekker uiteten, komt eigenlijk goed uit met de nieuwe mosselen. :+

Heb er vaaaaaak aan getwijfeld als we de 6 maanden zouden halen, maarja sterke relatie he. :p
 
ondertussen ook al weer bijna 3 jaar een relatie, Gaat allemaal goed en sinds 2 maanden wonen we lekker samen. Wat ook allemaal goed bevalt.
 
Lol iedereen hiero vriendin oid zit ik lekker in me eentje
8P

Naja :p
Komt wel, volgend jaar beginnen op de ICT opleiding en daar zit ook een meisje bij wat er niet verkeerd uitziet...toch maar es kijken of dat wat wordt...tja..
 
Ik denk dat ze wel lekker werk geheugen heeft


Edit :

Vraag of je een VPN met haar mag maken :#
 
Wou ik laatst met mijn gf naar de cinema, wou ze dus geen enkele film zien,

geen actie houdt ze niet van
geen horror kan ze niet tegen
geen comedy had ze geen zin in

Werd toen echt pissed, doet ze altijd, alleen haar keuzes mogen we zien, snel Top Gear opgezet gisteren, zat ze een beetje te mokken op de hoek van de bank. :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top