Joow, ik had je projectpagina nog niet gezien! Erg vette runner, hem hem ook kunnen bezien in meppel... Ik heb er verschillende pic's van moest je ze nog niet gezien hebben: www.blue-shark.tk
Sow het is hier enige tijd stil geweest, maar dat betekent niet dat ik stil heb gezeten! De lullige mededeling is wel dat aan de runner zo goed als niks is veranderd. ding loopt aardig en gaat binnekort gewoon de bank op om hem wat perfecter af te stellen.
Waar ik wel mee bezig ben geweest is, waar ik het al eerder over heb gehad het sptje, ook ben ik uit verveling :X maar aan een sonic begonnen die al een tijdje op zolder lag.
We beginnen bij het SPtje....
De pics:
Goed gevulde voorkant:
achter de stuurkap zal deze aangetroffen worden:
De Derc kan wel een servicebeurtje gebruiken hij doet het wel gewoon, alleen is beeldschermpje beetje beschadigd zoals te zien is, en ik moet wat bekabeling bestellen.
De sonic:
Het moest en zal er ooit van komen dat ik ooit aan minarelli ging snuiven:
Vette shit boy! Je had al gezegd dat je met die sonic was begonne, kom hem zeker binnenkort in het echt bekijken. En dat zippie had ik bij teersjouwer al zien staan, wordt ook vetjes!
wo dennis
erg vet, lauwie zei al dat jij altijd echt 1000 scooters had ofzo
mja erg nette dingen, ben verliefd op je zipper
en tja...die sonic hadden lauwie en michael en ik ook al btje gemaakt :|
mja zie je denks binnekort wel weer
maak er wat van
doei!
edit: komt je uitlaat nu niet op de grond met je sonic?
bij michael was dat al wel heel snel.
Thanx voor reactions, zoals te zien is op laatste pic zit er nu een alu staaf op en staat het blok er wat beter onder. Uitlaat komt zeker niet tegen de grond aan. En ieder blok mag er onder gehangen worden op het moment omdat mijn blok bij lange na nog niet klaar is. Er moet namelijk nog heel wat gefreesd gaan worden in dit cartertje <]
UPDATE:
We zijn zoals jullie waarschijnlijk al wisten op Damwoude geweest met de crew. Ik werd in eerste instantie afgekeurd :? . Dit kwam omdat ik geen killswitch kortje aan me hok had hangen. Naja naar veel mazzel en van onze lieve D.J. een killswitch te hebben gehad toch nog even geknald. Lekker dagje opzich.
Hier 2 pics:
Ook zijn Enzo en ik gister nog even naar de sonic wezen kijken. De voorvork is nu ook verlaagd. Geen geouwehoer maar pics...