Henk_de_mol
Old skool member
Vandaag leuk getest @ dynojet samen met onze grote vriend en pijpslet tino in voorgaande runs 10pk gehaald (en een kapotte ontsteking + zuiger + bougie).. na tunebeurt van Tino en aanpassingen aan originele ontsteking (bougie smolt eerst door het vervroegen van doppler as waarschijnlijk) kwam er 15.1 pk uit... ghe ghe.. En wie zegt er dat gilardoni niet vlamt op pia?
Complete setup is dit:
Cilinder Gilardoni alu 70 VTM tuned
Uitlaat: Malossi MHR2000/speed
Krukas: Doppler
Carburateur: 19mm dell orto + W7 naald
Luchtfilter kartbox + 75mm PVC buis
Vario: Malossi MHR2000
Koppeling: Hebo verstelbaar
V-snaar: malossi special belt
Spruitstuk: Malossi recht 19/21mm
Lagers: SKF C3
membraan: Malossi hyperreed VL13
Pics van meting, grafiek is niet echt mooi maar moet sterkere drukveer in dan misschien nog wat hoger
Ik vind het wel naais opzich
Complete setup is dit:
Cilinder Gilardoni alu 70 VTM tuned
Uitlaat: Malossi MHR2000/speed
Krukas: Doppler
Carburateur: 19mm dell orto + W7 naald
Luchtfilter kartbox + 75mm PVC buis
Vario: Malossi MHR2000
Koppeling: Hebo verstelbaar
V-snaar: malossi special belt
Spruitstuk: Malossi recht 19/21mm
Lagers: SKF C3
membraan: Malossi hyperreed VL13
Pics van meting, grafiek is niet echt mooi maar moet sterkere drukveer in dan misschien nog wat hoger
Ik vind het wel naais opzich