Gilardoni vlamt nie? dacht ut wel:) (15.1pk)

Henk_de_mol

Old skool member
Vandaag leuk getest @ dynojet samen met onze grote vriend en pijpslet tino:) in voorgaande runs 10pk gehaald (en een kapotte ontsteking + zuiger + bougie).. na tunebeurt van Tino en aanpassingen aan originele ontsteking (bougie smolt eerst door het vervroegen van doppler as waarschijnlijk) kwam er 15.1 pk uit... ghe ghe.. En wie zegt er dat gilardoni niet vlamt op pia?
Complete setup is dit:
Cilinder Gilardoni alu 70 VTM tuned
Uitlaat: Malossi MHR2000/speed
Krukas: Doppler
Carburateur: 19mm dell orto + W7 naald
Luchtfilter kartbox + 75mm PVC buis
Vario: Malossi MHR2000
Koppeling: Hebo verstelbaar
V-snaar: malossi special belt
Spruitstuk: Malossi recht 19/21mm
Lagers: SKF C3
membraan: Malossi hyperreed VL13

1046881079metingenrico.JPG


Pics van meting, grafiek is niet echt mooi maar moet sterkere drukveer in:) dan misschien nog wat hoger:)

Ik vind het wel naais opzich:p
 
Advertisement - register to remove this

hehe, zeer netjes resultaat Erik.

Ik had al door dat je de hele tijd wat sceptisch deed en toch wel wat leuke verwachtingen had en het is gebleken :)
 
Originally posted by slidervsstunt
top snelheid is niet echt erg hoog of is dat normaal met deze setup :)
Ze draaien het gas dicht, is niet tot het uiterste getest.

(edit: sander was eerder)
 
En erg nette score, Erik... Beetje verassingseffect dat ik toen had met Sfera :)

2 opmerkingen;

1.
Originally posted by Enrico@nrg
En wie zegt er dat gilardoni niet vlamt op pia?

Dat is gewoon flauw :) Een STANDAARD Gilardoni op Piaggio L.C. zou weleens kunnen verliezen van een STANDAARD DR70 Pia L.C...

Voor de eikels onder ons; dit geld niet voor Minarelli...

2. Die strakkere drukveer gaat geen vermogen opleveren... het vermogen daalt, maar het verloop wordt beter...

Keep up the good work!
 
Back
Top