This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

giannelli metal op piagio

ronald

Super Member
Weet iemand hoe een metal rijdt met een oud type cilinder hoe hard die ongeveer loopt. Of die weleens harder loopt als orginele uitlaat. En of je toevallig weet hoeveel kw hij op de woutenbank aangeeft . Greeeeeeetz:|

ik reed er ong 110 mee op de teller en was niet afgesteld, maar was wel met slome cilinder (dacht dat ik de ouwe had maar dealer zegt van niet )

als zipman er 110 mee op de teller reed is dat nog wel aardig snel want dat haal ik ook met mijn yasuni r en met mijn shot
een jongen met een runner haalde er ongeveer de 95 mee op de teller.

ik haalde met Nrg extreme + BSG 5 + alle begrenzing eruit (dus ook membraan) 95 teller onder alle omstandigheden (al1 harde wind tegen was 90 teller), en ik trok de meeste scooters eruit (dus aeroxen, sr's, renners onbegrensd of met snelle pijp)

110 teller is waarsch met 'ouwe' cilinder

Dan is de metal dus niet echt langzaam op een piagio. Heeft iemand misschien een plaatje moe die onder een piagio nrg staat.

Ik heb trouwens altijd het probleem dat als mijn scoot uit de vario loopt hij van 9000 naar 11500 toeren gaat is dit niet erg veel ik heb gewoon een orginele bsg-4 cilinder ( oud type) Dit lijkt mij niet echt bevordelijk voor de krukas lagers.

ik draaide met die metal (volgens mn nrg toerenteller) iets van 8500/8800 toeren bij acceleratie en dat liep vanaf 75/80 op de teller langzaam omhoog naar de 9500rpm max (en dan reed ik dus tussen de 95 en 100 teller)

Originally posted by Boeie

ik draaide met die metal (volgens mn nrg toerenteller) iets van 8500/8800 toeren bij acceleratie en dat liep vanaf 75/80 op de teller langzaam omhoog naar de 9500rpm max (en dan reed ik dus tussen de 95 en 100 teller)

Dat heb ik met R. ook ongeveer zo..

ik reed met orginele pijp en een aparte oud/nieuw type cil. een verbluffende 105 op de teller (ong 90 echte km's)mjah was ook een vaag cil. ene 5 hoekige maar wel snel

Een vriend van mij heeft ook een runner met oude model cilinder en metal eronder. Reed ook 110 op de teller. Nou is de cilinder op. Is laatst op de rollebank gezet had 1.6kw... Maar er moet het een en ander aan vervangen worden.

.

Hai!

BSG4, BSG5...

Wat houden al die verschillende modellen eigenlijk in?

Ik weet dat er een verschil is tussen de oude (anno '97) en de nieuwe.

Iemand???

Ik heb btw een BSG2 (???), is daar nog iets "nuttigs" over te vertellen?

Doei!

Nancy

wel raar dat de metal maximaal 9500 toeren draaide ik heb nu de orginele uitlaat eronder en dan heb ik maiximaal 10000 en een beetje. De top is 100 op de teller. Bsg 2 is volgens mij het nieuwe type cilinder en 5 hoekige cilinder is meestral de slome cilinder. Maar als je de uitlaat eraf haalt en de zuiger omlaag doet. Blijft er 2mm zuiger zichtbaar. Dan heb je de slome cilinder. Wel apart dat de metal bij de een 95 loopt en bij de ander 110.

Originally posted by ZIpman
Nou als iemand me kan vertellen waar ik het op de cilinder kan zien wat voor bsg ik heb dan ga ik ff kijken.

Je kan het echt super makkelijk zien, als je naast je scoot staat aan de kant van je uitlaat, en je kijkt dan naar je cilinder, dan zie je daarop wat dingen staan, ook een nummer dus, 05 als je een snele hebt bijv. en 06 als je net als ik een trage hebt

Greetz

Waarschijnlijk heb jij trouwens een snelle, want met de BSG 06 en een Yasuni R haal je de 110 teller lang niet.

yep, heb ff gekeken en er staat 05, dus zal wel die zijn dan

maar die van jullie maakt dus niet zoveel toeren als die uit de vario loopt. Hebben jullie soms een race vario, want dan wordt het ook al minder geloof ik. Ik heb net nog een rondje gereden met de orginele uitlaat 10500 toeren en 100 op de teller. Toch aardig wat toeren voor orgineel. Tijdens optrekken 8000

Originally posted by RepoMan

Waarschijnlijk heb jij trouwens een snelle, want met de BSG 06 en een Yasuni R haal je de 110 teller lang niet.

Mja ik heb dus al wel 110 teller gehaald.. (niet vaak maar toch) en ze zijn idd sloom maar toch valt het trekken me wel mee.. (het is echt niet zo erg als sommige beweren sloom is een relatief begrip, niet zo snel als de oude das waar maar zoveel verschil met mina is er niet..)