Giannelli Metal op Area?

BoBsOn

$Aprilia Area 51$
Ik wil graag een giannelli metal voor me area kopen omdat ze zeggen dat hij veel koppel heeft.Maar op een area passen sommige uitlaten niet. Weten jullie of die metal er wel op past?(of een vergelijkbare uitlaat met veel koppel)
 
Advertisement - register to remove this

oke, jammer.Weet je misschien welke uitlaat een beetje vergelijkbaar is?dus veel koppel, snelheid moet niet al te hoog zijn.Ik vind die laser xpro ook wel leuk, of leovince handmade s maar zijn die een beetje goed?
 
weet iemand hoe laser x pro rijd? Ik vind die wel iets mooier dan die andere.En of hij past? volgens mij stond er ergens dat hij eronder past?
 
Last edited:
Die chrome vind ik mooi ja, maar als die niet zo'n koppel heeft als de leovince s of leovince sprinter dan weet ik het nog niet. Nu heb ik giannelli nrx, zal een sprinter of leovince s veel in koppel schelen?(nrx is verrot dus heb zoiezo een nieuwe nodig)
 
NRX , Laser Xpro zijn beide iets hoogtoeriger uitlaten dan Leovince , dit komt ook voornamelijk omdat Leovince een binnenwerk heeft waardoor hij reageert als een snelle std uitlaat (dus wel sneller dan std) , zo heeft de pijp van onderuit vrij veel koppel maar toch sneller.. ik heb een HM/z op een Area gebouwd en die trok perfect weg en liep ook nog 95/100 op de teller , de Sprinter zal niet veel schelen met de HM/z , bij mij gaf ie een goed resultaat alleen liep is maar 85/90 , dit omdat ik de scooter zo kreeg , ik heb m na 1 testrit direct uit elkaar geschroeft :p volgende test is ook Leovince Sprinter @ stage6 Pro 70cc :p

mja , ontopic maar weer :p

ik denk dat een laser X-pro ongeveer net zo loopt als NRX ,dus als jij die mooi vind en te spreken bent over de NRX kun je best een X-pro nemen. maar die past wel?
 
Of die past? dat weet ik ook niet hier staat van wel:

-Laser X Pro, Leuk uitlaatje
-Gianelli Shot
-Leovince ZX
-NrX
-Ixil

Dit zijn vrijwel uitlaten die er direct onder passen

Maar hier staat weer iets anders:
wat pas wel en niet.

wel

c20
c16
c21
shot
tg2
ixil twinner
nrx voor area
orgineel natuurijk
turbokit
evo70
tjt
kundo
mhr

Daar staat de x-pro weer niet tussen, dus ik weet het ook niet meer:p

Eigenlijk wil ik goed optrekken en niet harder dan 70 gaan, volgens mij gaat dat niet he?:p
 
Last edited:
oke, maar in die leovince handmade s zit daar een prop in? Kan je die anders de prop uitboren? zodat hij misschien 70 gaat? dan word het optrekken zeker ook weer minder he.
 
nee, jij wilt een snelle uitlaat dus moet je er maar bij accepteren dat ie zo hard loopt als je wilt dat ie ook goed trekt.

je kunt er mischien wel een bochtje bij op lassen (zoals op sommige std uitlaten) maar dan word je trekkracht nog steeds minder , wel beter als met prop maar nog niet mooi.
ik denk dat je beter gewoon een electronische begrenzer kun monteren in dit geval
 
gewoon goed schoonhouden is het halve werk , verder moet je bij een uitlaat even bedenken dat die erg heet word , iets wat erg heet word roest ook snel , je kunt er wel wat tegen doen maar voorkomen doe je het niet.
 
Back
Top