ik draaide met die metal (volgens mn nrg toerenteller) iets van 8500/8800 toeren bij acceleratie en dat liep vanaf 75/80 op de teller langzaam omhoog naar de 9500rpm max (en dan reed ik dus tussen de 95 en 100 teller)Originally posted by ronald
Ik heb trouwens altijd het probleem dat als mijn scoot uit de vario loopt hij van 9000 naar 11500 toeren gaat is dit niet erg veel ik heb gewoon een orginele bsg-4 cilinder ( oud type) Dit lijkt mij niet echt bevordelijk voor de krukas lagers.
Originally posted by Boeie
ik draaide met die metal (volgens mn nrg toerenteller) iets van 8500/8800 toeren bij acceleratie en dat liep vanaf 75/80 op de teller langzaam omhoog naar de 9500rpm max (en dan reed ik dus tussen de 95 en 100 teller)
Originally posted by ZIpman
Nou als iemand me kan vertellen waar ik het op de cilinder kan zien wat voor bsg ik heb dan ga ik ff kijken.
Originally posted by RepoMan
Je kan het echt super makkelijk zien, als je naast je scoot staat aan de kant van je uitlaat, en je kijkt dan naar je cilinder, dan zie je daarop wat dingen staan, ook een nummer dus, 05 als je een snele hebt bijv. en 06 als je net als ik een trage hebt
Greetz
Waarschijnlijk heb jij trouwens een snelle, want met de BSG 06 en een Yasuni R haal je de 110 teller lang niet.
Originally posted by RepoMan
Waarschijnlijk heb jij trouwens een snelle, want met de BSG 06 en een Yasuni R haal je de 110 teller lang niet.