Giannelli Metal op Area?

BoBsOn

$Aprilia Area 51$
Ik wil graag een giannelli metal voor me area kopen omdat ze zeggen dat hij veel koppel heeft.Maar op een area passen sommige uitlaten niet. Weten jullie of die metal er wel op past?(of een vergelijkbare uitlaat met veel koppel)
 
Advertisement - register to remove this

waarom de varioring erin laten zitten??, ik zou het niet doen bij een dr70,
en dr50 geeft nix meer dan een je originele, kzou gewoon de laser pakken, of om onopvallender te zijn een dr70 met onbegrensde uitlaat:) dat rijd oowk zeer leuk.
 
snelheid valt moeilijk te zeggen...

mja , met opvoeren loop je risico's , dat weet je , dus als je bang bent voor boete's moet je niet opvoeren ;) , opvoeren = niet zeuren over boetes...

mischien electronische begrenzer?
 
daarom moet je m ook zo afstellen dat ie gewoon goed loopt , lopt is dan 50 heb je geluk , 60/65 is niet erg opzich , meestal krijg je dan geen bekeuring , mischien een hele kleine.. mja , beter dan een dikke bekeuring en/of voorkomen.

DR70 met std uitlaat houd opzich wel
 
mijn vriendin deed ruim 60.000 km met een cilinder en zuiger , andere heb ik voor 10.000 al moeten vervangen/honen, is echt verschillend, als de scooter nog goed start en goed loopt is ie iig niet echt versleten , tekenen van versleten cilinders zijn vaak slecht starten , moeilijk lopen , slecht trekken.

en alleen door de cilinder op te meten met een micrometer kun je exact zeggen hoever een cilinder is versleten
 
Ik heb misschien al iets leuks gevonden:p, Giannelli Giant2. Er staat dat hij zelfs nog een hoger koppel heeft dan de Giannelli Metal. Hebben jullie misschien ervaring met deze uitlaat?
 
ik ga er alleen vanuit wat mijn ervaringen in de PRAKTIJK zijn, en niet op een testbank , aangezien dat alleen maar leuke grafieken oplevert , verder niet...

de NRX was op de testbank ook zo'n superpijp , nou , mooi niet dus..

die uitlaten lopen gewoon net iets beter dan std...
 
oke, maar die Giannelli giant worden toch niet meer nieuw gemaakt? dus je kan ze alleen 2dehandskopen? Ik denk dat het deze word, of de laser x-pro maar dan met prop er nog in laten:p anders worden de boetes te hoog, en zo'n goed baantje heb ik niet:p
 
om weer even terug te komen op de DR70:p...ik ken iemand die TP due plus heeft en met standaart uitlaat 90 gaat. Die dr70 zal de 90 toch niet halen? je zei dat hij op topsnelheid iets sneller was dan stnd cilinder? of weten jullie een ander leuk cilindertje met wel veel koppel maar geen hoge topsnelheid? sorry voor dat vele gevraag:p kom niet er niet uit wat ik wil nemen:p:p
 
Last edited:
een DR70 is goedkoop , goed en trekt goed , voor die prijs krijg je niet veel beters iig

Polini 70 gietijzer(niet de corsa) is ook lekker wat koppel betreft maar duurder
Stage6 Pro zal het ook goed doen icm std uitlaat
 
Back
Top