giannelli metal 2e hands... is da wa

Silverforce

Aerox RULEZ
Hoi all,
Ik heb ff jullie advies nodig ik heb een aerox met standaart uitlaat maar die rammeld kij erg en is niet echt mooi om naar te luisteren nu kan ik bij een zaak een 2e handse giannelli metal kopen voor 60 gulden en dan nog nieuwe rollen er bij en hij moest heel goed zijn beter dan wat ik nu heb zijden ze. . Hij is al zwartgespoten weinig tot geen roest alleen een beetje in de bocht. Ziet er best strak uit ik heb nu geen geld om een SPL te kopen is dit voor zolang een goede oplossing? Top hoef niet omhoog alleen trekkracht er bij een beetje...
 
Advertisement - register to remove this

een beetje trekkracht erbij? op een standaard Cil met een metal zeker een flinke zwik trekkracht erbij... (voor een standaard cil dan he) enne, 60 piek is niet duur.....

Doen dus! als het toch maar ff tijdelijk is.....
1 ding is jammer, op een Minarelli blok loopt een metal een beetje rechtdoor, dat staat niet zo mooi, op een piaggio staat ie wat omhoog, das wat mooier, maar dat maakt niet aus.... het is een goeie tijdelijke oplossing.
 
Je kunt hem begrenzen op 2 manieren;

* varioring terugplaatsen... niet doen|(

* een prop (vernauwing) in je uitlaat (laten) lassen, zowel de trekkracht als de topsnelheid zal dan teruglopen...

Maar hij loopt "te" hard? Kan dat dan?:p

Greetz.
 
ik moet heel veel naar de stad toe nu rijd ie op de teller 85 als ik op de rollerbank moet weet ik ook niet wat dat word? Oh ja btw een vriend van mij heeft een beta ark als hij 80 op zijn teller rijd rij ik 75 op mijn teller.. nu komt een kut vraag waar denk ik geen andwoord op is zo welke teller is goed mijn teller kabel is 2 weken gelden vervangen door de dealer...
 
Back
Top