giannelli metal tegen de giannelli gsp

sf50_racing

Well-Known Member
ik ga vanavond een test doen. ik ken iemand met een metal en 1tje met een gsp. allebei hebben ze geen andere veranderingen op hun scoot, en dan ga ik even zien wie het snelst optrekt en wie het snelste is. ik zelf denk dat het niet zoveel scheelt

aprilia sr www lc : een gsp
beta ark lc : een metal
 
Advertisement - register to remove this

Je kunt moeilijk een test doen met 2 verschillende scooters. Er zit allebei wel een Min. Hor. LC blok onder maar toch zijn ze verschillend, met name in de koppeling. Ook de afstelling van de carb en vario zal niet van beide scoots hetzelfde zijn. Daardoor zal die test van jouw niet 100% eerlijk zijn.
Ps Wat voor ombouwset heeft die www gehad? Als die van Top Performances is heeft ie ook een snellere cilinder.............
 
Als je van een AC een LC wilt maken heb je wel meer nodig dan een cilinder, namelijk een radiator, koelwaterhuis, waterpomp, koelwaterreservoir, slangen,aansluiting op je carb enz. Dit kun je niet zomaar even van een andere scoot afhalen
 
Opgestart door mr. burn-out:
Als je van een AC een LC wilt maken heb je wel meer nodig dan een cilinder, namelijk een radiator, koelwaterhuis, waterpomp, koelwaterreservoir, slangen,aansluiting op je carb enz. Dit kun je niet zomaar even van een andere scoot afhalen

waarom aansluiting op je carb?
 
Veel carbu voor lc worden aangesloten op het koelsysteem. Je koelvloeistof loopt dan langs je carburator heel. Het heeft iets te maken met de carbu op temperatuur te krijgen en zo zuiniger te rijden ofzo.
 
de test uitslag: sr www lc met een giannelli gsp. top snelheid: rond de 90km/h 95km/h

beta ark lc met een giannelli metal. top snelheid: rond de 95km/h 100km/h

de metal is dus 5km/h sneller.

de beta trok van 0---50hm/h 4,5 sec
de sr www trok van 0---50km/h 5,3 sec

dus trok de beta met de metal 1,2 sec sneller

ok ik geef toe dat de metal beter is maar het scheeld niet veel.

ik ben nog wat vergeten, IK HEB ZELF OP DE SR WWW LC GEREDEN EN OOK OP DE BETA ARK.

[This message has been edited by sf50_racing (edited 12 September 2000).]
 
Die beta was voorderest helemaal standaard?
DAN KAN HIJ NOOIT, mAAR DAN OOK NOOIT 95 a 100 gehaald hebben, of het is een oud type met een oud type teller ofzo (lijkt me stug) maar ander lieg je er zeker 5 km bij
 
Maar leuk praktijk testje iig, maar de Metal blijft gewoon sneller
smile.gif
 
Back
Top