This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Giannelli Metal op Area?

BoBsOn

$Aprilia Area 51$
Ik wil graag een giannelli metal voor me area kopen omdat ze zeggen dat hij veel koppel heeft.Maar op een area passen sommige uitlaten niet. Weten jullie of die metal er wel op past?(of een vergelijkbare uitlaat met veel koppel)

shot zal wel leuk lopen , c-16 geeft wel veel koppel maar de topsnelheid zal tegevallen in verhouding tot andere uitlaten , c-16 is ook niet bedoelt voor std cilinder , loopt opzich wel goed.

Het is misschien Off-topic omdat we over Area's praten

Maar ik heb een benelli 491 en ik wil er graag ook een Metal op zetten Omdat ik Bobson ken in het echt en hij zei zulke dingen over die metal goede prestatie enzo maar nu is mijn vraagje:

Kan er een Gianelli Metal op een Benelli 491?

Ik heb er wel een x een plaatje van gezien maar misschien heeft ie daar iets mee gedaan?

Greetz

De laser past er zo onder hoor en met deze uitlaat trekt hij ook zeker wel goed, en een top van 80-85 mits goed afgesteld, ik vind het een beetje zonde van het geld een c16.. dan ken je beter voor de laser gaan imo...
en als je geen roest wilt, koop je de chrome laser want dat roest niet

greetz

BoBsOn said:
Ik denk dat ik dan voor de laser ga.Maar weet je misschien hoe hard die c16 gaat? anders ga ik misschien 2dehands c16 kopen.

niet veel harder, ziet er voor het oog miss leuk uit, leuk dof geluidje, maar ik dnek zelfs dat een yasuni R nog beter presteerd op een std cilinder. jammer alleen dat die ni direct passen, ik zou gewoon voor die lazer gaan ,waarom, gewoon een 50 pijpje dat zonder gekke fratsen gewoon leuk loopt op je cilindertje, ben alleen niet zo kapot van die takke herrie maar das persoonlijk
gewoon voor een 50 pijpje gaan en geen pijp nemen die eigenlijk gemaakt is voor snelle 50cctjes en 70cctjes, scheelt je gewoon een hoop afstel werk voor een nihile vermogenswinst

Dan word het die laser Maar maximalistixx zegt: ''ben alleen niet zo kapot van die takke herrie''...wat bedoelt hij met takkeherrie..ik heb gelezen dat hij juist een donker zwaar geluid maakt?

BoBsOn said:
Dan word het die laser Maar maximalistixx zegt: ''ben alleen niet zo kapot van die takke herrie''...wat bedoelt hij met takkeherrie..ik heb gelezen dat hij juist een donker zwaar geluid maakt?

ik vind het geluid drie keer niks, maar is natuurlijk persoonlijk, beter het geluidje van een yasuni R maargoed. beter het orginele wol vervangen voor wat hebo spul ofzo, pijp is oorverdovend wanneer het demperwol slecht word. ik durfde er zowat ni mee te rijden

Oke bedankt, maar even over het optrekken, ik heb gehoord dat een dr70 wel een goed koppel geeft? maar als je een dr70 neemt met standaart onbegrenste uitlaat, hoe snel zou je gaan?(ik weet dat we het nu eigenlijk over uitlaten hebben)

Dus iets sneller als standaart cilinder? Als je bij stnd cilinder met een uitlaat zonder prop rijd, gaat hij toch ongeveer 65?(met varioring er nog in dan).Als je dan die dr70 neemt met onbegrenste gaat hij dus bijna net zo hard(kan je bij dr70 de varioring erin laten zitten?).....is een dr50 beetje goed?