Geen benzine in vlotterbak

Lalalala1212

New Member
Dag allemaal

Ik heb een maandje geleden een Gilera Stalker gekocht die tot 2 weken geleden goed liep, maar toen was me carburateur stuk gegaan en heb ik een nieuwe gekocht.
Daarbij heb ik ook een nieuwe gaskabel gekocht, maar nu is het probleem dat er geen benzine in de vlotterbak komt. Ik heb alles al geprobeerd van leidingen uitblazen tot nieuwe benzinefilter en kraan steken, nieuw spruitstuk gestoken omdat de andere kapot was, nieuwe bougie etc. Ik kom er niet meer aan uit.
Er zit trouwens een 70cc DR onder met een 17.5mm carbu en een sproeier maatje 92. 2 weken geleden ook nieuwe bougie en 2 dagen geleden een nieuw spruitstuk.
Het rare eraan vind ik ook nog, dat de scooter met de nieuwe carbu voor de eerste keer startte, maar nu dat ik de nieuwe gaskabel heb gestoken niet meer. En hij start wel met remmenreiniger voor ong. 3 seconden, maar dan vliegt ie direct in hoge toeren alsof mijn gas helemaal open staat. Ik heb al met de gasnaald gespeeld, helemaal proberen af te stellen maar niks lijkt te werken. Ik weet niet meer wat ik moet doen en het is wel echt balen!!!!!
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top