Scooter krijgt geen benzine

Hoi,
Zoals jullie lezen aan de titel krijgt mijn scoot geen benzine. Hij heeft ongeveer 1 maand stil gestaan omdat ik de krukas heb vervangen en daarvoor reed hij netjes. Hij vonkt gewoon en heeft compressie maar wilt niet aan slaan. Als ik de bougie check is deze nog helemaal droog. Vacuüm is aangesloten en benzine slang ook, er komt wel benzine in de vlotterbak maar niet verder denk ik omdat het membraan ook niet echt naar benzine ruikt ofzo… iemand die mij kan helpen??
 
Advertisement - register to remove this

dan moet je als dat het probleem is even een nieuw schroefdraad tappen.

bij de lidl hebben ze een leuk setje kun je gewoon online bestellen:

Ik heb een tapsetje thuis dus dat komt wel goed. Eerst even wat temteiniger ophalen bij een vriend en kijken of die t dan wel doet als ik bij spruitstuk spuit. Als je ziet is ook t oppervlak van t membraan heel nat alsof die heeft gelekt.
 
dat kan ik niet ruiken gewoon met die 32mm pvc buis er een paar tikjes opgeven dat hij en recht en niet meer verder kan
Totdat ze niet meer verder kunnen? Je moet wel weten om welke blok het gaat. Niet alle blokken hebben een rand in het huis zitten waar de keerring tegenaan zit. Bij piaggio 2 takt zijn de gaten doorlopend en moet je rekening houden met hoe diep de keerring erin moet om de krukaslager niet te raken.
 
Totdat ze niet meer verder kunnen? Je moet wel weten om welke blok het gaat. Niet alle blokken hebben een rand in het huis zitten waar de keerring tegenaan zit. Bij piaggio 2 takt zijn de gaten doorlopend en moet je rekening houden met hoe diep de keerring erin moet om de krukaslager niet te raken.
Ohh shit heb ook piaggio 2t en heb dat wel gedaan is dat heel erg?
 
Ohh shit heb ook piaggio 2t en heb dat wel gedaan is dat heel erg?
Als je geen klachten hebt, zo laten staan. Maar hou er rekening mee als je ooit keerringen wil vervangen dat je ze niet te diep erin slaat. Aan vario zijde is dat wat makkelijker te zien. Gewoon net zo diep erin totdat hij net achter de rand staat. Bij ontstekingszijde heb je nauwelijks een referentie en moet je wel meten met een schuifmaat.
 
Als je geen klachten hebt, zo laten staan. Maar hou er rekening mee als je ooit keerringen wil vervangen dat je ze niet te diep erin slaat. Aan vario zijde is dat wat makkelijker te zien. Gewoon net zo diep erin totdat hij net achter de rand staat. Bij ontstekingszijde heb je nauwelijks een referentie en moet je wel meten met een schuifmaat.
Oei top dankje
 
Back
Top