Runner 50cc frame en kabelboom met 125cc hexagon krijgt geen benzine

Tim125cc

New Member
Hallo forum,

Ik heb onder mijn runner 50cc frame een 125cc hexagon blok. Hij vonkt goed. Alleen is het probleem dat hij op de een of andere manier geen benzine krijgt. Licht waarschijnlijk ergens met het vacuüm. Cilinder is nog goed (pakking ook) de krukas keringen zijn nog goed. Dus ik heb een nieuw spruitstuk besteld een nieuwe benzine slang en een benzine kraan. Dus ik ga kijken wat dat doet maar had iemand anders dit probleem misschien met een hexagon blok? Zo ja zou u mij kunnen vertellen wat u had gedaan?
 
Advertisement - register to remove this

Vliegt er benzine uit het pompje als je de slang naar de carb los hebt en je kickt hem een paar keer?
Nee
Post automatically merged:

Vliegt er benzine uit het pompje als je de slang naar de carb los hebt en je kickt hem een paar keer?
Ik heb dus nu zo’n benzine kraantje gekocht bij kparts en dan stroomt de benzine als het goed is zo naar binnen bij de carburateur, maar als hij dan nog geen benzine krijgt zou ik het niet weten.
 
Ik heb dus nu zo’n benzine kraantje gekocht bij kparts en dan stroomt de benzine als het goed is zo naar binnen bij de carburateur, maar als hij dan nog geen benzine krijgt zou ik het niet weten.


Membraan misschien?
Carburateur vuil misschien?

Maar ik zou maar eerst eens die nieuwe vacuumkraan monteren en kijken wat hij doet voor wij misschien problemen gaan bedenken die er niet zijn.
 
Back
Top