Geen benzine in vlotterbak

Zipke.

Member
Hallo,

Ik heb een zip 2t 70cc alleen hij loopt niet, na paar keer kicken met en zonder gas bijgeven niks. Als ik beetje benzine door gat van bougie doe loopt hij 1 seconde en valt weer uit. Het vlotterbakje blijft kurkdroog. Weet iemand waardoor hij geen benzine krijgt?

(Heb een handgeschakelde Benzinekraan)
 
Advertisement - register to remove this

Nogmaals, als benzine bij je carburateur arriveert en dat doet het want er loopt benzine uit het losgetrokken brandstofslangetje zeg jezelf en de vlotterkamer blijft droog, kijk de werking van je vlotter en vlotternaald na en kijk of het toegangskanaaltje wat door de vlotternaald wordt dichtgedrukt niet verstopt zit.

Ook een nieuwe vlotter en vlotternaald wil niet altijd zeggen dat het ook functioneert.
Dus controleren niet zomaar iets aannemen.
 
Nogmaals, als benzine bij je carburateur arriveert en dat doet het want er loopt benzine uit het losgetrokken brandstofslangetje zeg jezelf en de vlotterkamer blijft droog, kijk de werking van je vlotter en vlotternaald na en kijk of het toegangskanaaltje wat door de vlotternaald wordt dichtgedrukt niet verstopt zit.

Ook een nieuwe vlotter en vlotternaald wil niet altijd zeggen dat het ook functioneert.
Dus controleren niet zomaar iets aannemen.
Oké zal dat eventjes checken, zou het ook wat anders kunnen zijn? Iets met de vacuüm slang of keerkringen? Of zou er dan wel benzine in vlotterbakje moeten zijn
 
Er moet altijd benzine in het vlotterbakje zijn, vacuum slang of keerringen hebben daar niks mee te maken.
Het heeft er niks mee te maken maar ik wil het je wel even meegeven, als je een handmatig benzine kraantje hebt geplaatst moet je wel de nippel waarop het vacuumslangetje van het oude vacuumkraantje zat afdoppen anders trekt de scooter daar valse lucht.
 
Er moet altijd benzine in het vlotterbakje zijn, vacuum slang of keerringen hebben daar niks mee te maken.
Het heeft er niks mee te maken maar ik wil het je wel even meegeven, als je een handmatig benzine kraantje hebt geplaatst moet je wel de nippel waarop het vacuumslangetje van het oude vacuumkraantje zat afdoppen anders trekt de scooter daar valse lucht.
Oké bedankt dan zal het dus de vlotter en naald wel moeten zijn, er zat eerder al een handgeschakelde kraan in alleen die lekte beetje dus heb er alleen een nieuwe ingezet dus hij is al afgedopt
 
Ja de vlotter werkt nu goed, als ik door benzine aansluiting blaas komt er lucht aan de andere kant en als ik klepje omhoog duw niet…
Post automatically merged:

alleen nogsteeds blijft het bakje droog
Post automatically merged:

Heb nu zonder bakje het benzine kraantje opengedraaid en dan loopt er wel benzine uit een ‘gat’ waar het bakje dan onder zou hangen
Post automatically merged:

Bakje blijft dus droog evenals de bougie
 
Back
Top