172cc AC krijgt geen benzine

robert291

Member
Hallo, ik heb mijn skipper 172cc motorblok gereviseerd en na de montage wou ik hem starten alleen geen teken van leven helaas. De scooter heeft een vonk krijgt alleen geen benzine mensen die mij uit de brand kunnen helpen?
 
Advertisement - register to remove this

wat voor kraantje heb je? vacuum? zo ja goed aangesloten? niet toevallig omgewisseld? goede aansluiting op carb?? beetje vaag zo
Ik heb hetzelfde kraantje als die voor de revisie erop zat. Toen starte hij gewoon zonder problemen. Ik heb een 28mm Polini pwk heeft na mijn weten maar 1 aansluiting.
Post automatically merged:

Er loopt ook benzine in de vlotterbak trouwens. Die zit gewoon vol!
 
Last edited:
Als de scooter vóór het vervangen van de krukas wel benzine kreeg, en na reviseren niet meer lijkt het mij te liggen aan een “lekkende” keerring. Deze heb je immers vervangen. Kan zijn dat ze niet ver genoeg zitten, scheef of wellicht beschadigd zijn bij montage. deze zou ik even goed controleren.
 
Als de scooter vóór het vervangen van de krukas wel benzine kreeg, en na reviseren niet meer lijkt het mij te liggen aan een “lekkende” keerring. Deze heb je immers vervangen. Kan zijn dat ze niet ver genoeg zitten, scheef of wellicht beschadigd zijn bij montage. deze zou ik even goed controleren.
Ik zal hierna kijken! Bedankt voor je reactie!
 
Back
Top