En als je de tankdop er eens aflaat, loopt er dan wel benzine uit het slangetje bij de carb. als je kickt of elektrisch start?
Post automatically merged:
Het slangetje dat op de nippel van het vacuumkraantje zit, met de oranje pijl, zit dit er nog goed op, vertoont het geen scheuren?
Het andere uiteinde van dit slangetje idem?
Als de tankdop een keer in het water zit, loopt er dan benzine uit het slangetje bij de carb. als je kickt of elektrisch starten?
Post automatically merged:
Het slangetje dat op de nippel van het vacuümkraantje zit, met de oranje pijl, zit dit er nog goed op, grotendeels het geen scheuren?
Het andere uiteinde van dit slangetje
Hoe u bedoele?
Vacuumpomp of kraan, is toch om het even.
Beide moeten een fatsoenlijke (pulserende) onderdruk (vacuum ) krijgen anders werken ze niet.
Dus het vacuumslangetje moet wel in goeie conditie zijn en goed aansluiten op de nippels, geborgd met fatsoenlijke slangenklemmetjes en niet zoals in je eerste foto bij het beluchtingsfiltertje/klepje op een plaats waar het klemmetje geen effect heeft !
Systeem is met benzinepomp, de benzine komt rechtstreeks van benzinetank naar benzinepomp. Er is geen vacuumslang van benzinetank naar carburateur. Alleen via de benzinepomp. Laatste foto. Vacuumslang gaat naar spruitstuk Alleen dat stukje slang die aan de benzinepomp loopt,maar die hangt er los bij,zoals de eerste foto geplaatst.
Hoe u bedoele?
Vacuumpomp of kraan, is toch om het even.
Beide moeten een fatsoenlijke (pulserende) onderdruk (vacuum ) krijgen anders werken ze niet.
Dus het vacuumslangetje moet wel in goeie conditie zijn en goed aansluiten op de nippels, geborgd met fatsoenlijke slangenklemmetjes en niet zoals in je eerste foto bij het beluchtingsfiltertje/klepje op een plaats waar het klemmetje geen effect heeft !
Ik snap het niet helemaal.
De benzine pomp heeft geen vacuum aansluiting, is dit dan een elektrische pomp?
Ik zie nu ook op foto3 een kabeltje los hangen is dit misschien van die benzinepomp?
Na jouw opmerking dacht ik eerst, het is misschien een injectie maar direct daarop plaatste je post#8 waar alleen maar foto's staan van een 4-takt carburateur, en als klap op de vuurpijl, voeg je er een laatste plaatje aan toe met een vacuum pompje , dus ik kan het even niet meer volgen???
Ik snap het niet helemaal.
De benzinepomp heeft geen vacuümaansluiting, is dit dan een elektrische pomp?
Ik zie nu ook op foto3 een kabeltje los hangen is dit misschien van die benzinepomp?
Na opgemerkt jouw gedachte ik eerst, het is misschien een injectie maar direct daarna plaatste je post#8 waar alleen maar foto's staan van een 4-takt carburateur, en als klap op de vuurpijl, voeg je er een laatste plaatje aan toe met een vacuüm pompje, dus ik kan het zelfs niet meer volgen???