Je zegt het volgende.
-Als ik kick gaat het membraan open, maw de motor maakt onderdruk en zuigt lucht aan.
-Als ik aan de vacuüm slang zuig komt er benzine uit de benzine slang, maw de vacuumkraan werkt.
- Ook komt er gewoon benzine in de vlotter van de carburateur, maw de carburateur wordt gevuld met benzine.
Toch verdampt de carburateur geen benzine.
Dus ik denk dat de sproeiers verstopt zitten of de carburateur niet hoog genoeg gevuld wordt.
Ik wil niet vervelend doen, maar een 4-takt heeft geen membraan.. Alles gaat via de kleppen, zowel inlaat als uitlaat.
Wat ik zou zeggen betreffend een oplossing voor dit probleem..
Haal de hele cilinder eraf.. Controleer / bekijk het op slijtage / beschadigingen... (alles terug monteren met nieuwe pakkingen uiteraard)
Daarnaast ook de cilinderkop na kijken.. (dus kijken of dat de klep seals goed dicht zitten, de kleppen niet krom zijn, de klepveren de juiste hoogte nog halen en of dat de rand waar de klep de boel dicht wel goed dicht blijft. (anders moet de klep(pen) opnieuw ingeslepen worden.
Ik heb bij mijn 4-takt uit de doos ook een nieuwe cilinderkop geplaatst (had het idee dat ik niks aan die kop hoefde te doen)
Maar blijkbaar zijn deze niet direct monteerbaar.. En hebben dus eerst aandacht nodig voordat je hem gaat monteren..
Kan dus best zijn dat een of allebei de kleppen niet goed dicht zijn of dat de klepseal lek is.. Dan kan je starten wat je wilt, maar het ding gaat niet draaien..
Heb zelf ook met start pilote geprobeerd te starten, omdat er naar mijn idee ook geen benzine in de cilinder terecht kwam.
Hij liep zeg maar voor 1 seconden en dempte meteen weer uit.. Met start pilote zal die normaal zeker wel 3 - 5 seconden moeten lopen.
In het eerste geval zit het probleem in het blok zelf en niet de carburateur.. Loopt hij op start pilote wel 3-5 seconden dan is het brandstof systeem.