@ Weksel Mwah, het zag er gewoon niet vers uit. Wist ik veel op dat moment haha. Maar hopelijk dat er toch nog een leuke score uit wil rollen, met 20+ ben ik al blij
@ Titus laten we het hopen
@robinsr50 Thanks, heb ook een groot deel aan jouw te danken! :* Binnenkort heb ik weer je hulp nodig hihi
@ Frank Thanks man! Ik denk dat het na 22 Juni in een rap-tempo zal worden opgebouwd en dan kijken of het wil vlammen :W
timingen was niet goed vertelde die mij
En tuning niet ofzo.
Maar toch wesley pk`s zeggen niet veel als je 20+ met strakke lijn ga jij echt wel goeie tijden rijden !:W
Succes verder blijf hem volgen.
***pronk-edit*** : Dit soort dingen moeten inderdaad over de PM. Heiko ik snap de frustratie, maar het is niet de bedoeling dat dit soort ding hier worden gepost zoals John al aangaf
@ Weksel, Berre#10, Don & Patje De cilinder was dus echt bagger getuned en afgewerkt. De timing klopte voor geen meter en de uitlaatpoort was / is zo scheef als ik weet niet wat. Ook zoals Don al zei, De cilinder liep totaal niet symmetrisch. Maar Jim van JD Tuning zegt dat het redelijk makkelijk te verhelpen is maar of het een top prestatie gaat geven is een 2e. Maar heb laatst gezien dat PK's niet super veel zeggen van over hoe het op de baan rijd.
Maar we zien het tegen de tijd wel als het rijd en op de testbank staat
@ sbo#159 haha! Je hebt heel me wc-bril onder gepist! Ben wel benieuwd hoe mijn Spice Girl Sonic word :~ Kan niet wachten igg.
Ik zet alle foto's wel op een schijf en kunnen jullie zelf gewoon kiezen en kijken wat jullie willen
@ orange max Komt helemaal goed d0eshi :*
@ Tiffe Staat op de eerste page in een Quote venster