Frank's Custom SpeedRox

Ik was laatst naar Fred, ging Raymon mee. Wat die daar allemaal uitkraamde niet normaal. Fred en ik hebben ons doodgelachen! hij stond in zichzelf te praten bij de balie haha
 
Ik was laatst naar Fred, ging Raymon mee. Wat die daar allemaal uitkraamde niet normaal. Fred en ik hebben ons doodgelachen! hij stond in zichzelf te praten bij de balie haha
 
ding ziet er goed uit met kappen man!! kleurtje erop en gaan! ;)

die van mij is binnekort klaar, dan gaan we ff buurtcrossen :D

grtz Ken
 
ik vind zo'n stuurtje juist mooier.. ik zou hem zo houden
je zou het epc stuurtje een keer kunnen proberen, maar persoonlijk vind ik dit erg netjes staan!
 
nou ik heb er foto's van gezien en het is gewoon een combinatie van te vroege ontsteking icm een wat te arm mengsel:)

Hij had idd wel zelf erbij na kunnen denken dat je met dit koude weer wat rijker in mengsel moet:p

Mja, van fouten leer je toch:)
 
nou ik heb er foto's van gezien en het is gewoon een combinatie van te vroege ontsteking icm een wat te arm mengsel:)

Hij had idd wel zelf erbij na kunnen denken dat je met dit koude weer wat rijker in mengsel moet:p

Mja, van fouten leer je toch:)

Ontsteking stond juist niet te vroeg die stond juist iets verlaat. En dat van dat mengsel kan echt niet als enige de oorzaak zijn, daar geloof ik niet in.
 
Ja helaas wat mindere update. Afgelopen week toen het droog was en de zon scheen ff het ding wat geprobeerd te testen, want er was nog iets te verhelpen. Maar hij hielt er al vrij snel mee op, netjes op temp laten komen etc. En mhaaw en klaar was het, kickstart stond vast. Dus wist gelijk hoelaat het was. Thuis vervolgends cilinder deraf gedraaid en flinke zuigerdetonatie aangetroffen, zuiger en binnenkop kunnen de prullenbak in. Cilinder valt wel mee en laat ik honen. Zag eigenlijk niet echt iets wat de oorzaak was, er is alleen iets nu wat het zou kunnen zijn, de binnenkop pakking is totaal verdwenen, ik dacht eerst, nou heb ik laten vallen maar, hij ligt nergens op de brug of iets.. dus wellicht is die gewoon weg gesmolten..

Foto:

wioyew.jpg


Iemand andere suggesties, oscar had het over ontstekingstijdstip te vroeg maar, dat is het niet want die was juist verlaat..
 
Back
Top