Frank's Custom SpeedRox

Update Zondag 4 Oktober '09

Joow,

Dit weekend effe Twins inlaatje gemonteerd en afgelopen week ook scooterbrug overgenomen van een vriend uit de buurt.

Ook natuurlijk ffies getest vandaag maar, hij lijkt onderin net iets te weinig benzine te krijgen met optrekken. Daar moet nog ff wat aangedaan worden en dan nog is een xtje op de bank kijken op hoeveel die nou zit. :+

Foto's;

2r2w6eh.jpg

amc08.jpg

Latahh :)

Waarom heb je dat dan niet gewoon gelijk gedaan?8P
Doet les alles?:D

Nhaa vond het wel best had nog een ander erger probleempje wat ik eerst moest verhelpen. Daarna niet meer gereden.

Neeuuh les doet helemaal niks aan scooters zowat, die is zn cliotje niet uit te branden. Maar ik zei het hem en hij zei nou ik denk sproeier.. ik; mmh, ga morgen ff kijken ;)

Die scooterbrugjes zijn erg in de trek de laatste tijd:P
Waarom rij je niet met carb naar voren ? Ben benieuwd wat voor vermogen erin zit.
succes verder.

Die scooterbrugjes zijn erg in de trek de laatste tijd:P
Waarom rij je niet met carb naar voren ? Ben benieuwd wat voor vermogen erin zit.
succes verder.

Ja zag op je page idd dat je die van martijn hebt overgenomen, vind het persoonlijk helemaal goud.

Moet eigenlijk idd nog wat gaan testen met oa. carb naar voren, maar wil eerst ff een duidelijk plan opstellen voor hoe en wat voor volgend jaar. Hoop donderdagavond nog op de bank te kunnen bij inter als het doorgaat.

Update Zaterdag 10 Oktober '09

Joow,

Gister heeft de oude C21 plaats gemaakt voor een versere:

dvfu5e.jpg

Deze ook maar gemonteerd en vervolgends nog wat getest, gaat wel lekker hard af :D

jsod3q.jpg

Volgende week donderdag de bank op. :)

Update Vrijdag 16 Oktober '09

Yoo,

Gister de avond wezen banken. Best veel kunnen testen met hulp van victor. Alleen beetje balen dat mn pompje en teller zoveel energie vraten.

Maar, goed ben met 23.0 pk naar huis gegaan, dus zeker niet ontevreden. Zit nog meer in maar, dat gaat de volgende x wel getest worden. :)

Foto / Filmpje / Grafiek volgt!

Lekker frankie!:W

Tis dat ik nu iemand voor me sr heb, dus ik ga er niet meer op rijden.
Als het niks meer word kom ik sowieso jou kant op ouwe:D

Weet je ook waarom je nu wel dat vermogen hebt en eerst niet?;)

Zeer nette score!
Ja thanks
Lekker frankie!:W

Tis dat ik nu iemand voor me sr heb, dus ik ga er niet meer op rijden.
Als het niks meer word kom ik sowieso jou kant op ouwe:D

Weet je ook waarom je nu wel dat vermogen hebt en eerst niet?;)
Haha, je kan sowieso mijn kant opkomen kan je gelijk die zip meenemen :+

Ja, waren aantal in feiten kleine dingen. En dan als verschil tov vorige x is nieuwe type C21 en Twins inlaat met VForce.

vet! kijk dat zijn de betere vermogens;)
word denk tijd dat ik ns ff bij je langs kom oom dat ding te bekijke :P

grtz Ken

Haha ja ben er wel tevreden mee maar, der zit nog meer in :)
Moet je een x komen als ik hem naast die van raymond ga zetten (oude zip van skillie)

Back