Frank's Custom SpeedRox

ziet er leuk uit man!

ik heb alleen altijd het gevoel dat al die aeroxjes allemaal hetzelfde worden:P

waarom kijk je eigelek niet naar voor uit als je een wheely maakt:P

ziet er leuk uit man!

ik heb alleen altijd het gevoel dat al die aeroxjes allemaal hetzelfde worden:P

waarom kijk je eigelek niet naar voor uit als je een wheely maakt:P

Thanks, ja nu met frame is dat idd wel zo. Maar hoop toch wel met kappen wat unieker te zijn.

Ja keek op tellertje ofzo maar, ben ook nog oefende met wheelys hoor :7

ziet er zeker goed uit. zo'n achterkap heb ik iig nogh niet gezien bij een aerox :)

Thanks!

Zondag ff knalle? Ik kom wel jou kant op:P

Even 14k toertjes tussen de kassen door laten galmen:D

Nou denk niet zondag hem wordt, ben momenteel in Lugano (Zwitserland), kom zaterdagavond terug en heb zondag wat andere dingen voor school etc die gedaan moeten worden. Maar ik spreek je er op msn over! ;)

Nette score, ook inlaten e.d getest?

Gr

Thanks, nee nog niet. Staat nog wel op het progamma. Rijd nu met TRD inlaat met VForce maar, heb oa. nog VL14 onbewerkt, bewerkt en met of zonder stuffer liggen. Tevens nog een Kiesler wig met Mallosi spruit. Maar had zelf het meeste vertrouwen in de TRD inlaat en verwachtte niet dat de andere spullen een hogere score zouden geven. Maar goed dat zal ik volgende x denk ik alsnog testen.
En ik kan m'n uitlaatpakking nog iets beter pasmaken op de flens. Dus verwacht dat ik volgende x met wat meer testen toch boven de 23 moet komen :D

Update Woensdag 25 November '09

Yoo,

Heeft even geduurd tot deze update maar goed, inmiddels is er een ander stuurtje gekomen en zijn nagenoeg alle kappen binnen.

Hier dan wat foto's, morgen ofzo post ik wat foto's van betere kwaliteit als het zonnetje ook weer schijnt :D

2hz741s.jpg

21crrfc.jpg

Ja thanks

Haha, je kan sowieso mijn kant opkomen kan je gelijk die zip meenemen :+

Ja, waren aantal in feiten kleine dingen. En dan als verschil tov vorige x is nieuwe type C21 en Twins inlaat met VForce.

Haha ja ben er wel tevreden mee maar, der zit nog meer in :)
Moet je een x komen als ik hem naast die van raymond ga zetten (oude zip van skillie)
Gaymon ze zuiger zat half in ze cilinder gebrand+ralf+ Zal er iig bij zijn als je tegen Ken en Raymon gaat knallen! Is trouwens een mooi ding!

Ziet er goed uit. welke kleur laat je de kappen spuiten?

Denk dat het iets met blauw gaat worden, maar ben er nog niet helemaal over uit..

vdh parts zit tog in goudswaard woon zelf in zuid-beyerland

Ja zit in Goudswaard.

Gaymon ze zuiger zat half in ze cilinder gebrand+ralf+ Zal er iig bij zijn als je tegen Ken en Raymon gaat knallen! Is trouwens een mooi ding!

Ja man en die piemel heeft nu een imitatiezuiger gehaald die ik voor hem heb moeten monteren, omdat ie het zelf aan het verprutse was. Ja ben benieuwd, Raymon knal ik sowieso wel :D

Back