Frank's Custom SpeedRox

Denk dat het iets met blauw gaat worden, maar ben er nog niet helemaal over uit..

Ja zit in Goudswaard.

Ja man en die piemel heeft nu een imitatiezuiger gehaald die ik voor hem heb moeten monteren, omdat ie het zelf aan het verprutse was. Ja ben benieuwd, Raymon knal ik sowieso wel :D
Raymon is echt beun:7 vroeger met ze race accu en belde die laatst, je me voorvork past niet, zat die gewoon helemaal verkeerd om (bij wijze van spreken) echt een held:p

Ja helaas wat mindere update. Afgelopen week toen het droog was en de zon scheen ff het ding wat geprobeerd te testen, want er was nog iets te verhelpen. Maar hij hielt er al vrij snel mee op, netjes op temp laten komen etc. En mhaaw en klaar was het, kickstart stond vast. Dus wist gelijk hoelaat het was. Thuis vervolgends cilinder deraf gedraaid en flinke zuigerdetonatie aangetroffen, zuiger en binnenkop kunnen de prullenbak in. Cilinder valt wel mee en laat ik honen. Zag eigenlijk niet echt iets wat de oorzaak was, er is alleen iets nu wat het zou kunnen zijn, de binnenkop pakking is totaal verdwenen, ik dacht eerst, nou heb ik laten vallen maar, hij ligt nergens op de brug of iets.. dus wellicht is die gewoon weg gesmolten..

Foto:

wioyew.jpg

Iemand andere suggesties, oscar had het over ontstekingstijdstip te vroeg maar, dat is het niet want die was juist verlaat..

hmm minder...
dus het word een nieuwe kop + zuiger?

verder geen schade aan je krukas?

succes er mee!

dat er aardig bizar uit!
heb je je membraam al bekeken? want dit zit er niet echt uit als detonatie, eerder dat er iets in heeft gezeten. je naaldlager miss?

grtz

Raymon is echt beun:7 vroeger met ze race accu en belde die laatst, je me voorvork past niet, zat die gewoon helemaal verkeerd om (bij wijze van spreken) echt een held:p

Ja die gozer is echt niet te geloven..

wat voor hittegraad bougi zit erin?

Zat een Denso W24ES in maar, als ik morgen bij Fred ben neem ik ook gelijk een nieuwe W34.. Heeft het wellicht ook aan kunnen liggen..

hmm minder...
dus het word een nieuwe kop + zuiger?

verder geen schade aan je krukas?

succes er mee!

Ja nieuwe zuiger, andere kop heb ik nog liggen. Nee krukas is nog goed als ik het zo zie, geen kromme drijfstang of iets..

dat er aardig bizar uit!
heb je je membraam al bekeken? want dit zit er niet echt uit als detonatie, eerder dat er iets in heeft gezeten. je naaldlager miss?

grtz

Ja is idd best erg. Ja membraan is nog oke, naaldlager is ook nog helemaal goed, dacht zelf ook aan iets erin maarja, niks gevonden..

nou als z'n naaldlager het heeft begeven heeft ie wel heeeel veel geluk gehad:D

Zie post hierboven.

Je bent lekker bezig hier Os msn sletjuuhh

ziet er netjes uit pik, ga je nog verder met die zip die je had?

Nee man, zippie heb ik aan een maat verkocht, bezoek die zippie nog wel dagelijks en sleutel er ook nog aan, maar niet in mijn bezit dus meer.

Blokkie ligt nu op m'n kamer, maak alles effe goed schoon, verse pakkingen hier en daar. Morgen naar Fred om cilinder te laten honen en nieuw zuigertje, nieuwe bougie en wat kleine dingetjes.

Update Vrijdag 4 December '09

Blokkie ligt nu lekker warm op m'n kamer. Heb nieuwe vloeibare pakking ertussen gedaan en zo valse lucht uitgesloten. Verder de boel goed schoongemaakt en vanavond een bezoekje aan Fred brengen. Verder laat ik het frame volgende week ook gelijk maar even stralen en daarna krijgt het een nieuw laagje.

Foto van het blokkie dan:

24esu40.jpg

Jooow :)

Nou, dus langs Fred geweest, cilinder wordt opgepoetst en komt een nieuw zuigertje in. Verder zei Thomas dat te arm niet de oorzaak is geweest, wat ik dus zelf ook dacht maar jullie mij probeerde wijs te maken. Ook aan het ontstekingstijdstip lag het niet, maar er moet gewoon iets in zijn gekomen, dus moet goed al mn lagers etc nagaan. Dat ie zuiger zo bleek is komt wel iets door te arm lopen maar met name door die verbrijzeling van zuiger..

Volgende week update waarbij het blokkie verder in elkaar gaat. Dinsdag ga ik naar Fred en haal ik ook gelijk m'n afgedraaide halfpoulie op. Frame gaat volgende week ook in verf dus, tot volgende week! ;)

ik ben dan toch wel benieuwd wat er in is gekomen aangezien er best wel veel schade aan je zuiger was.

en hoe is het erin gekomen ?
wel sjeun blokje,

succes

ik ben dan toch wel benieuwd wat er in is gekomen aangezien er best wel veel schade aan je zuiger was.

en hoe is het erin gekomen ?
wel sjeun blokje,

succes

Ja heb nog is alles goed bekeken en zag toen dat er een stuk van m'n isolater van m'n bougie misten. Heb dus een nieuwe Denso aangeschaft. Maar, dit stelt me toch wel teleur van Malossi.. Dat is dus de oorzaak geweest.

Update Zondag 20 December '09

Nou kleine update, voorproefje van de kleur van de kappen.
Verwacht niet dat binnen één week alle kappen klaar zijn.

Maar, dit is om een idee te geven van hoe het gaat worden:

2hwekue.jpg

Joow

Ja heb nog is alles goed bekeken en zag toen dat er een stuk van m'n isolater van m'n bougie misten. Heb dus een nieuwe Denso aangeschaft. Maar, dit stelt me toch wel teleur van Malossi.. Dat is dus de oorzaak geweest.

malossi drukt er ook alleen maar hun eigen naam op.
denso's zijn gewoon kut bougies, beter gewoon met een NGK iridium oid rijden.

Idd, zijn ook nog een tientje goedkoper:P
Maar het gebeurt vaker, maatje van me had nog geluk ze scooter viel uit en dat stukje bleef hangen ipv dat het waarschijnlijk bij jou echt in je cilinder is gekomen.

ben benieuwd ...
gaaat wel vet worden denk ik ;)
waneer kome er fotokes van de rox met gespote kappe ?
grtz

Thanks! Denk over een enkele weekjes. Moet alleen nog voorkant en onderkuip spuiten. :D

Ja, je bent niet de eerste van wie ik het hoor..

Idd, zijn ook nog een tientje goedkoper:P
Maar het gebeurt vaker, maatje van me had nog geluk ze scooter viel uit en dat stukje bleef hangen ipv dat het waarschijnlijk bij jou echt in je cilinder is gekomen.

Ja, ik heb gewoon pech gehad. Maar, blok staat alweer in elkaar en is goed fel :D

Back