..:Frame Racer neos lc:..

Status
Not open for further replies.
net bericht gekregen van me monteur ;) nieuwe lagers/ keringen zitten er in :D

hij wist alleen niet welke lagers eruit kwamen :P

kzal morgen ff foto schieten van die lagers en er op zetten ....

Ik ga morgen een nieuwe voorvork ophalen want zoals je kan zien op de foto is deze erg geroest:P
Ook haal ik dan een cgc binnenrotor op. Als we hem even hebben getest gaat die de deur weer uit want we willen een malossi rotor.

rijd zo'n cgc binnenrotor lkkr of heb je er ook nog geen verhalen van gehoord?
ziet er wel goed uit verder :)
Grtz Hans

Spasta said:
rijd zo'n cgc binnenrotor lkkr of heb je er ook nog geen verhalen van gehoord?
ziet er wel goed uit verder :)
Grtz Hans
Ik heb de cgc rotor nog niet getest maar hij blijkt wel ok te zijn. Ik heb er al eerder een topic over geopend (http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=83449).

Update 23-12-2004
Ik heb net de voorvork opgehaald helaas bleek hij tog nog wel wat roest te hebben maar dat maakt niet uit voor 15 euro :). Krijg als het goed is morgen pas de cgc rotor.
Ook hoorde ik van Danny ([evolution]) dat hij een goede ophanging heeft gemaakt voor de radiateur.
dus straks even alles er op zetten en fotos maken.

ziet er goed uit en pneumatische carrosseriezaagjes zijn coewl +ralf+

over die lager kan ik je ook niet helpen. nooit van gehoord

[evolution] said:
en werken zeer relaxd :D en snel :P

idd, je moet er echt bij uitkijken dat je niet te ver zaagt. ik werk er ook regelmatig mee, maakt trouwens wel een kutherrie :p weet je ondertussen al welke lagers het zijn? open anders een topic bij scooters algemeen ofzo.

Nog geen idee watvoor lagers het zijn maar ik weet wel dat we genaait zijn toen we deze scooter kochten want er zouden hele dure malossi lagers inzitten :S...
Ik open ff een topic

klijne update :voorvork

let ff op het racemonster van me pa ;)

duc monster 620 injectie :P met dubbele performance remus pijpen :P

foto's zijn ff down.
Ze komen zo snel mogelijk weer online.
(kleine update)
we kunnen pas 3 januari weer bij de coater terecht want ze zijn met vakantie...

haha sorry maarten was ff vergeten dat project van jullie samen was maar goed wel chill gefixt die radiateur ophanging :D ik zal binnekort ook maar is project pagina make denk ik het begegint nu tenmiste een beetje ergenst op te lijken ;) ook lekkere combi trouwens hebo gara met evo 70 :P bij mij dan ach boeie maar keep on tuning

menace said:
vergeten we mij niet ? :P ! haha

trouwens bennie heb jij ook een project pagina ?...

lagers

die lagers weet ik het merk niet meer van maar ze komen uit de vliegtuig industrie, ik heb die dingen ook wel eens gemonteerd. Maar ze kosten een gods vermogen (200 gulden! zal dus nu wel 100 euro zijn) voor 2.

Status
Not open for further replies.
Back