7t Neos frame racer

Het frame is antreciet grijs gespoten krijg de kleur niet goed op de foto door de flits komt het polijst werk wat bagger over.

14e9r93.jpg

Op de foto zit het stuur er los op, ik wil graag de clamp weghalen maar moet nog een maniertje verzinnen om het op te lossen.

Hier foto nog met clamp
14xm8ld.jpg

Heb bij euroscooters nog wat dingetjes besteld zoals:
Metzler bandje
NGK B10EGV
een orgineel aircooled minarelli kapje voor onsteking
nog wat klein spul

2lbz9t.jpg

UPDATE 4 januari 2009

Frame is bijna af. Alleen nog remmerij in orde maken, achtervelg spuiten en koeling aansluiten.

sorry voor slechte kwaliteit van sommige foto's

33dw7c3.jpg

Een plaatje gemaakt voor de knopjes, beetje stoffig aan het worden:|

15nar2x.jpg

Ventilatoren voor me radiateur geplaats. Radiateur staat nu nog scheef maar moet nog vast gezet worden.

2j63d5u.jpg

Waterpomp een plek gegeven en aangesloten.

qx5vkj.jpg

Achtervelg en remklauw gestraald.

1zc387k.jpg

Geheel

bhhg5u.jpg

1zmi7es.jpg

UPDATE: 10 Februari

omdat ik nog sneller wilde, heb ik besloten een andere cilinder te kopen. De standaard speed7t word gewisseld voor een speed7t max getuned door EPC. Het is de oude cilinder van Fouad, waar hij 6,62 mee heeft neergezet.

14nfew8.jpg

2woybly.jpg

2wgrqzm.jpg

hopelijk kan ik er een mooie tijd mee neerzetten.

Last edited:
laat die clamb die direct op de vork zit nog wat verder afdraaien. Dan ziet het er gewoon netjes uit;)
Kost heel weinig hoor:W
Ik heb bij vd Waal machine fabriek, op de dijk een busje laten maken voor 12 eu. Dan is het afdraaien van dit ding al helemaal een paar euro's;)

ziet er allemaal erg netjes uit;)
maar krijg je straks geen problemen met je koeling?
want als je nu gaat rijden zitten die fans toch in de weg...?
of laat je ze continu aanstaan...

ziet er gaaf uit vind ik!
alleen een opmerking: ik heb altijd begrepen dat je dat soort fans achter de radiator moet plaatsen?
zodat ze (bij stilstand) de lucht als het ware door de radiator heen trekken?

verder vind ik het een gaaf ding, kleur van je frame vind ik ook mooi!+ralf+

Tis maar welke kant je die ventilators op richt. Echter komt er zo weinig natuurlijke rijwind op de radiateur. Voor de rest idd een net ding.

gr

Heel erg netjes alles knopje ect... alleen die voorband?
Ding oogt tof

Thnx voor je reactie. Ja die voorband ik weet het, toen ik hem er op had gedaan kwam ik er achter dat de band een beetje aan de grote kant was:P denk dat er nog wel een deestone op komt

komt van een kruiwagen:D

grappemaker:L

ziet er allemaal erg netjes uit;)
maar krijg je straks geen problemen met je koeling?
want als je nu gaat rijden zitten die fans toch in de weg...?
of laat je ze continu aanstaan...

Ik laat ze zoiezo met rijden aanstaan, er komt zoiezo al weinig rijwind tegenaan, omdat me benen ervoor zitten dus vandaar de fans. Ik zie het wel hoe het koelt.

Ziet er erg strak uit8) Kleurtje is ook mooi:W

Thnx :D

Ziet er netjes uit, een vraagje laat je de binnenpoten zo?

Gr Fouad succes verder ermee. :)

bedankt Fouad, de binnepoten laat ik zo, ze zijn van binnen al wel ingekort.

ziet er gaaf uit vind ik!
alleen een opmerking: ik heb altijd begrepen dat je dat soort fans achter de radiator moet plaatsen?
zodat ze (bij stilstand) de lucht als het ware door de radiator heen trekken?

verder vind ik het een gaaf ding, kleur van je frame vind ik ook mooi!+ralf+

Wat wieger al zegt licht er aan welke kant de ventilators draaien als ik ze er achter zou doen dan zou de overige rijwind de ventilatoren gaan tegen werken. bedankt voor je reactie +ralf+

Tis maar welke kant je die ventilators op richt. Echter komt er zo weinig natuurlijke rijwind op de radiateur. Voor de rest idd een net ding.

gr

Bedankt voor je reactie wieger, maar er komt zoiezo al weinig rijwind tegeaan omdat me benen in de weg zitten dus heb ik hier maar gekozen maar ik zie wel hoe het koelt, ben zoiezo nog van plan om ergens stepjes te maken zodat me benen niet meer voor me radiateur zitten

Hey kerel,

Leuk om te zien dat je met mijn oude cilinder gaat rijden, ben benieuwd wat je ermee gaat rijden qua tijden.

Btw een clamp voor je clamp? Ik zou zoeken naar een andere die je rechtstreeks op je t-stuk plaatst en het stuur, vaak krijg je de alu opvulbusjes erbij.

Ziet er steeds beter uit, succes ermee ik blijf hem volgen :+.

Gr

Last edited:
Hey kerel,

Leuk om te zien dat je met mijn oude cilinder gaat rijden, ben benieuwd wat je ermee gaat rijden qua tijden.

Btw een clamp voor je clamp? Ik zou zoeken naar een andere die je rechtstreeks op je t-stuk plaatst en het stuur, vaak krijg je de alu opvulbusjes erbij.

Ziet er steeds beter uit, succes ermee ik blijf hem volgen :+.

Gr

Leuk kopje btw fouad :p

Dit frame zou nog best eens hard kunnen gaan knallen als je goed tijd in je blok steekt ! succes ermee

Leuk kopje btw fouad :p

Dit frame zou nog best eens hard kunnen gaan knallen als je goed tijd in je blok steekt ! succes ermee

Tiffie bedankt voor je reactie ja ik hoop ook dat het gaat hard knallen en ik hoop er een mooie tijd mee neer te zetten

Mooi he ;)

Tijd is idd een belangrijke factor om het geheel goed te laten lopen.

gr & succes

Hey fouad, tanks voor je reacties ja ik ga me best doen om je te evenaren het gaat heel moeilijk worden, maar hoop zeker wel onder de 7 te duiken. het zal iniedergeval niet aan de cilinder liggen ;) die heeft genoeg potentie

zal je deze week nog ff pmtje sturen heb namelijk nog een vraagie maar die zal je wel zien verschijnen

jij ook succes met je 6,2;) zal zeker wel lukken

Tiffie bedankt voor je reactie ja ik hoop ook dat het gaat hard knallen en ik hoop er een mooie tijd mee neer te zetten

Hey fouad, tanks voor je reacties ja ik ga me best doen om je te evenaren het gaat heel moeilijk worden, maar hoop zeker wel onder de 7 te duiken. het zal iniedergeval niet aan de cilinder liggen ;) die heeft genoeg potentie

zal je deze week nog ff pmtje sturen heb namelijk nog een vraagie maar die zal je wel zien verschijnen

jij ook succes met je 6,2;) zal zeker wel lukken

Hey Marc,

Ik wens je veel succes met het evenaren ;), en ik zie berichtje wel verschijnen en asap beantwoorden. Bedankt voor het succes wensen zal het ook wel nodig hebben om die tijd te rijden, maar ik zal toch een doel moeten hebben net zoals iedereen :p.

Gr Fouad

Back