Marc.v.W
70B 7,05-0,06
Het frame is antreciet grijs gespoten krijg de kleur niet goed op de foto door de flits komt het polijst werk wat bagger over.
Op de foto zit het stuur er los op, ik wil graag de clamp weghalen maar moet nog een maniertje verzinnen om het op te lossen.
Hier foto nog met clamp
Heb bij euroscooters nog wat dingetjes besteld zoals:
Metzler bandje
NGK B10EGV
een orgineel aircooled minarelli kapje voor onsteking
nog wat klein spul
UPDATE 4 januari 2009
Frame is bijna af. Alleen nog remmerij in orde maken, achtervelg spuiten en koeling aansluiten.
sorry voor slechte kwaliteit van sommige foto's
Een plaatje gemaakt voor de knopjes, beetje stoffig aan het worden:|
Ventilatoren voor me radiateur geplaats. Radiateur staat nu nog scheef maar moet nog vast gezet worden.
Waterpomp een plek gegeven en aangesloten.
Achtervelg en remklauw gestraald.
Geheel
UPDATE: 10 Februari
omdat ik nog sneller wilde, heb ik besloten een andere cilinder te kopen. De standaard speed7t word gewisseld voor een speed7t max getuned door EPC. Het is de oude cilinder van Fouad, waar hij 6,62 mee heeft neergezet.
hopelijk kan ik er een mooie tijd mee neerzetten.
Op de foto zit het stuur er los op, ik wil graag de clamp weghalen maar moet nog een maniertje verzinnen om het op te lossen.
Hier foto nog met clamp
Heb bij euroscooters nog wat dingetjes besteld zoals:
Metzler bandje
NGK B10EGV
een orgineel aircooled minarelli kapje voor onsteking
nog wat klein spul
UPDATE 4 januari 2009
Frame is bijna af. Alleen nog remmerij in orde maken, achtervelg spuiten en koeling aansluiten.
sorry voor slechte kwaliteit van sommige foto's
Een plaatje gemaakt voor de knopjes, beetje stoffig aan het worden:|
Ventilatoren voor me radiateur geplaats. Radiateur staat nu nog scheef maar moet nog vast gezet worden.
Waterpomp een plek gegeven en aangesloten.
Achtervelg en remklauw gestraald.
Geheel
UPDATE: 10 Februari
omdat ik nog sneller wilde, heb ik besloten een andere cilinder te kopen. De standaard speed7t word gewisseld voor een speed7t max getuned door EPC. Het is de oude cilinder van Fouad, waar hij 6,62 mee heeft neergezet.
hopelijk kan ik er een mooie tijd mee neerzetten.
Last edited: