7t Neos frame racer

Update: 20 maart

Aantal dingen zijn veranderd; Epc max getuned speed 7t, inlaat volledig getuned, Nieuwe zuiger, nieuwe bougie, Braking schijf, clamp max afgedraaid

Gister ook nog een bodyprotector besteld. Vandaag even stukje gereden en hij was aardig fel. Hij koelt egt super totaal geen problemen.



Gelijk even wat fotos genomen:

6gk406.jpg


14o3y1w.jpg


nejkmv.jpg


2jf5tf.jpg


2rhs860.jpg


Misshien nog een remleiding opmaat laten maken maar dat komt nog wel


Moet alleen nog ff me phantom achtervelg spuiten en een stage 6 slick kopen nog wat boutjes borgen en ben ik er klaar voor. Heb volop zin in zandvoort hopelijk duik ik onder de 7 :D:D

Later
 
Ziet er netjes uit ! Succes verder en tot Zandvoort.

Gr

Vasco tanksz;) tot zandvoort

Op de 1ste foto lijkt die voorband echt zoooowww groot hé...

hahah wel een flinke heibel over mijn voorband:P Ja de voorband is wat groter uitgepakt dan ik dacht:P:P maar heb er weinig zin in om hem er weer af te halen vind het wel best zo miss in loop van het seizoen een deestone maar iniedergeval niet voor zandvoort

Ziet er sick uit vriend!

Tankszz man;)

Die voorband is ook zoooww groot ;) Monteer dr ff een deestone 2.75 x 10 op, zou t hele ding goed doen!

Strakke sprintert verder *D

Idd! Deestone er op en gaan8) Erg strak frame:W Tot in Zandvoort;)

Nu weet ik het wel :P het is een grote voorband hahah. In de toekomst komt ie er nog wel. Voor nu vind ik het wel bestt.

Zie jullie allemaal op zandvoort laterr8)
 
Wel een tof ding! Ik zou het voorspatbordje weghalen en een andere bandje monteren.
Ik heb nog wel een kortere remleiding liggen! Pm maar als je intresse hebt.
 
Ding ziet er echt superstrak uit :)

Tanks :D

Ziet er goed uit marcie:D

Hebben julie toevallig nog een plekje over naar zandvoort?:+

hahah, alle plekken zijn bezet:P

Dat is een vers framepje! Ziet er top uit

succes in Zandvoort.. :)

Bedankt hou van vers:DO-)

Net frame man :W!

Mischien is het een idee om de draadjes van je fans door je radje heen te trekken, zodat je die connectors niet zo bovenop ziet :)

ff kijken volgens mij waren ze net te kort ervoor. tanks:D

Wel een tof ding! Ik zou het voorspatbordje weghalen en een andere bandje monteren.
Ik heb nog wel een kortere remleiding liggen! Pm maar als je intresse hebt.

Ander bandje komt nog, voorspatbordje vind ik wel netjes:D en houd de modder tege:P
 
Thnx voor je reactie. Ja die voorband ik weet het, toen ik hem er op had gedaan kwam ik er achter dat de band een beetje aan de grote kant was:P denk dat er nog wel een deestone op komt

Heey,
ik heb nog een deestone over.
pm me maar als je intresse hebt.

verder ziet hij er tof uit!
wat is je wielbasis? (of heb ik er overheen gelezen :X )

succes er mee :)
 
Hier ook maar een update:

Voor zandvoort nog even een deestone eronder gegooit moest even wennen maar staat beter als die traktorband:P

Zandvoort in 1 woord ''drama''

De SBO was aardig geregeld, jammer van het startsysteem mja shit happens kan gebeuren. Speed en gein daar in tegen vond ik egt bagger :S. heb in totaal 3 sprintjes kunnen neerzetten zonder tijd wat erg jammer was. Scooter voelde goed aan ging egt snel, geen dip oid. Zondag was egt K*T weer rond half 12 vertrokken

Hier paar foto's

106io3a.jpg


2uff72a.jpg


1zwzsxc.jpg


2wdolko.jpg


Zie jullie @ sluiskil
 
Last edited:
Update 11-07-09

Lange tijd niks meer van me laten horen.

Meetings sluiskill,hengelo en kloosterzande zijn allemaal goed verlopen, Alleen de tijden vallen steeds tegen. Rij steeds rond 7,3. Al paar keer met reactie tijd onder de 7 gegaan: 7,339 reactie 0,45 het wil maar niet lukken om sneller te rijden :P het is zeker mogelijk.

Op Kloosterzande kwam ik op het idee me scooter maar even te wegen, daar shrok ik wel van een 54 kilo :O:O pff..... paar keer pech gehad op kloosterzande, stond ik klaar om weg te rijden schiet me gaskabel tot 2 keer toe uit de nippel:L Maja ben al weer flink bezig voor volgend jaar:p

Hier wat foto's


2la90mr.jpg


2ce3xc6.jpg


Zipje van me broer
dr6p3l.jpg


Helaas geen foto's kunnen maken @ kloosterzande fotocamera vergeten:p:X

reacties en/of foto's van kloosterzande zijn welkom:D
 
netjes man!

ff goed slapen voor Heerenveen! en dan knalle:D

heb je beetje grip met die ml50?

gr

Ja heb wel grip met die ml50 op 13 inch, had gewisselt met 12inch slick maar het maakte vrij weinig uit qua grip en eindsnelheid. Dus rij nu gewoon weer met slick 12 inch.
 
Back
Top