Boj Banned 5 March 2005 #21 Bart Hoedemaker said: kijk hier is naabie--> linkje 120 met std vertanding, er staat alu maar is gewoon de gietijzer versie. Click to expand... op scooterfreaks haalt mijn scooter ook 130, en met andere vertanding toch zeker wel 150 :X
Bart Hoedemaker said: kijk hier is naabie--> linkje 120 met std vertanding, er staat alu maar is gewoon de gietijzer versie. Click to expand... op scooterfreaks haalt mijn scooter ook 130, en met andere vertanding toch zeker wel 150 :X
B Bart Hoedemaker Banned 5 March 2005 #22 BojT said: op scooterfreaks haalt mijn scooter ook 130, en met andere vertanding toch zeker wel 150 :X Click to expand... jah leuk, maar ik heb de 120 gehaald met mijn cilinder, en deze was niet tuned, eveens de carters.
BojT said: op scooterfreaks haalt mijn scooter ook 130, en met andere vertanding toch zeker wel 150 :X Click to expand... jah leuk, maar ik heb de 120 gehaald met mijn cilinder, en deze was niet tuned, eveens de carters.
B Bart Hoedemaker Banned 5 March 2005 #23 en nee dat was niet op de teller van de scooter die gaat maar tot 90
Stephan. Senior User 5 March 2005 #24 Maar als die is ingenomen bart, waarom zet je hem dan op marktplaats?
A-Bizar - 5 March 2005 #25 Hou het nou netjes jongens! Volgende krijgt een warning. 20 reply's over dat het wel of niet kan schiet niet op. We weten het nu wel...
Hou het nou netjes jongens! Volgende krijgt een warning. 20 reply's over dat het wel of niet kan schiet niet op. We weten het nu wel...
BartR. Almost Retired! 8 March 2005 #28 Wel vet zon klein kymcotje leuk maken... Blijf hem igg volgen.. wat zijn je doelen? *Edit: aan het frame te zien sprinten* moet ook nog even wat kwijt.. BART HOEDEMAKER HOU ALSJEBLIEFT JE MOND, ALS JE NIET WEET WAAR JE OVER PRAAT Srry, maar ik erger me kapot aan deze dude..
Wel vet zon klein kymcotje leuk maken... Blijf hem igg volgen.. wat zijn je doelen? *Edit: aan het frame te zien sprinten* moet ook nog even wat kwijt.. BART HOEDEMAKER HOU ALSJEBLIEFT JE MOND, ALS JE NIET WEET WAAR JE OVER PRAAT Srry, maar ik erger me kapot aan deze dude..
Ap. . 8 March 2005 #29 1e foto vind ik btw erg vet! doet me denken aan die aziatische racers met een rechte voorkap... origineel hier en erg strak 8)!
1e foto vind ik btw erg vet! doet me denken aan die aziatische racers met een rechte voorkap... origineel hier en erg strak 8)!
Tom Peugeot kymco sprinter 25 March 2005 #30 krukas licht nu in de diepvries ff wachte tot ie koud is
Tom Peugeot kymco sprinter 27 March 2005 #32 neej de krukas zit er net in en frame is byna klaar en binnen rotor ook hy vonkt op de onsteking tester
neej de krukas zit er net in en frame is byna klaar en binnen rotor ook hy vonkt op de onsteking tester
Dirk-jan streetmagic project 29 March 2005 #35 hey tom ziet er goed uit ben benieuwd naar de pk tjes laterz DJ
Tom Peugeot kymco sprinter 30 March 2005 #36 ben nog beetje in me carterkap gaan frezen moet nog voledig afgewerkt worden De binnen rotor vonkt!!! hier foto op de test motor nog leovinci uitlaat bemachtigd weet iemand of ie goed is??
ben nog beetje in me carterkap gaan frezen moet nog voledig afgewerkt worden De binnen rotor vonkt!!! hier foto op de test motor nog leovinci uitlaat bemachtigd weet iemand of ie goed is??
Dirk-jan streetmagic project 30 March 2005 #38 BojT said: hoe wil je die uitlaat monteren dan? :? Click to expand... hij zal daar wel een andere bocht aan lassen denk ik ziet er leuk uit tom mooi dat je binne roter het doet laterzDJ
BojT said: hoe wil je die uitlaat monteren dan? :? Click to expand... hij zal daar wel een andere bocht aan lassen denk ik ziet er leuk uit tom mooi dat je binne roter het doet laterzDJ
Tom Peugeot kymco sprinter 30 March 2005 #39 ja ik verlas die bocht moet nog ff kijke of ik deze gaa gebruiken
Tom Peugeot kymco sprinter 4 April 2005 #40 nog nieuwe aankoop gedaan een auto filter past precies op mn carb