[Foto's] Brommersprint Genemuiden

Status
Not open for further replies.
Thank you, jah, was me een werk om het mooi te krijgen, nog niet helemaal klaar, moet nog een 13 cm woofer bij in kunnen op 1 of andere manier. maar je was ook in genemuiden, dus je bent er zaterdag zekerzz ook wel bij in zwolle, zie ik je daar wel

Mzzl
 
Originally posted by NRG-Area
Thank you, jah, was me een werk om het mooi te krijgen, nog niet helemaal klaar, moet nog een 13 cm woofer bij in kunnen op 1 of andere manier. maar je was ook in genemuiden, dus je bent er zaterdag zekerzz ook wel bij in zwolle, zie ik je daar wel

Mzzl

dat weten we nog niet zeker druk druk druk ik hoop voor iedreen dat het beter is dan genemuiden
ltr
 
M4100006.JPG

omg die linker jonge bij die firefox is klasgenoot van me!
hij zij al dat inne leuk meisje was en dat ie het heel vet vond daar :D groeten van durk(die linker jongen dus) :p
 
hehe kielstra power!
Hij was ook mee naar jubbega met ons, beste jongen...
Hij vond het vet mooi daar :), je zag em genieten.
Maargoed dat deden wij ook, maar jammergenoeg niet zolang (weinig scootz die meededen)
 
Originally posted by funk-master
M4100006.JPG

omg die linker jonge bij die firefox is klasgenoot van me!
hij zij al dat inne leuk meisje was en dat ie het heel vet vond daar :D groeten van durk(die linker jongen dus) :p

dan zit ik dus ook bij jou op school hehe;)
ben nu stage dus zie je binnenkort wel
 
Originally posted by dragsterlover
leuke pics manta vooral die 2e waar ik me scoot staat de poetsen hehe.
ik vond het redelijk cool jammer dat er weining scoots meededen.
en jammer dat er buiten de hekken weinig scoots stonden.
verder wel goed georganiseerdenz.
ben toch blij dat we even geweest zijn ondanks de regen.

ltr dragsterlover
maar als wij uit HELMOND komen is het altijd gezellig Hihi
 
Originally posted by sakeman
maar als wij uit HELMOND komen is het altijd gezellig Hihi

Was die reactie nodig in een 7maanden oud topic?

Toen ik dit topic zag staan dacht ik dat genemuiden dit jaar alweer was geweest 8P
 
Originally posted by Manta
Was die reactie nodig in een 7maanden oud topic?

Toen ik dit topic zag staan dacht ik dat genemuiden dit jaar alweer was geweest 8P

Ik had dus precies hetzelfde! Maarja...deze kan dicht, als er een Genemuiden 2004 komt wordt er wel weer een nieuwe topic aangemaakt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top