dokman_B Well-Known Member 21 June 2010 #661 wtf heb ik wat gemist over kenzie? wie verteld me wat er gebeurd is?!
suffie Well-Known Member 21 June 2010 #662 Melv16 said: View attachment 25996 View attachment 25997 Zo dan ! Speciaal voor Pronk. Click to expand...
Melv16 said: View attachment 25996 View attachment 25997 Zo dan ! Speciaal voor Pronk. Click to expand...
Edwino black sr 21 June 2010 #666 Sander said: alsof je daar naar kijkt :+ Click to expand... hij kijkt alleen ma naar m'n vriendin... *kuch* elshof *kuch*
Sander said: alsof je daar naar kijkt :+ Click to expand... hij kijkt alleen ma naar m'n vriendin... *kuch* elshof *kuch*
dokman_B Well-Known Member 21 June 2010 #667 hahaha lafaard dat oe deerne dikke titt'n hef kan ik ook niets aan doen was wel mooi feestje ofniet dan. waneer is boskamp ook alweer?
hahaha lafaard dat oe deerne dikke titt'n hef kan ik ook niets aan doen was wel mooi feestje ofniet dan. waneer is boskamp ook alweer?
Edwino black sr 21 June 2010 #669 dokman_B said: hahaha lafaard dat oe deerne dikke titt'n hef kan ik ook niets aan doen was wel mooi feestje ofniet dan. waneer is boskamp ook alweer? Click to expand... dokman jonge, ik dacht dat ik de enige was die naar die vrouwelijke dingen mocht kijken :$ maar aankomend weekend is boskamp ;o ik zal zorgen dat je weer wat te kijken hebt
dokman_B said: hahaha lafaard dat oe deerne dikke titt'n hef kan ik ook niets aan doen was wel mooi feestje ofniet dan. waneer is boskamp ook alweer? Click to expand... dokman jonge, ik dacht dat ik de enige was die naar die vrouwelijke dingen mocht kijken :$ maar aankomend weekend is boskamp ;o ik zal zorgen dat je weer wat te kijken hebt
dokman_B Well-Known Member 22 June 2010 #670 hahaha geweldig volgens mij zaterdag avond in ruimzicht pilsen ofniet ivm jan smit in de tent?
Rowan Well-Known Member 22 June 2010 #671 Sinds kort de sleutel van mijn eerste huis in handen genomen dus gelijk maar even een koelkast gekocht. :#
Sinds kort de sleutel van mijn eerste huis in handen genomen dus gelijk maar even een koelkast gekocht. :#
Björn` Yes, mother? 23 June 2010 #677 Je post wel in beroerde quali, Jesse. Die heb ik mooier genomen iig.