T Tom Well-Known Member 20 June 2010 #625 Je word ook meteen helemaal afgebrand als je een foto plaatst
Dirk. Well-Known Member 20 June 2010 #630 Peed. said: Dat is die ex? Click to expand... Nee, dat is mn uber stoere nichtje. 8) Nicolàs said: mooi klokje Click to expand... -:- Spank said: leuke hond die gordijnen zijn ookwel flex btw Click to expand... Vakantiehuisje he. :+
Peed. said: Dat is die ex? Click to expand... Nee, dat is mn uber stoere nichtje. 8) Nicolàs said: mooi klokje Click to expand... -:- Spank said: leuke hond die gordijnen zijn ookwel flex btw Click to expand... Vakantiehuisje he. :+
Dirk. Well-Known Member 20 June 2010 #632 Daar staan geen "verboden te roken bordjes van Marveld recreatie" in de woonkamer. :+
Extera De oude Titera :) 21 June 2010 #634 Er is er ook maar 1 hier op dit forum die dit gewoon kan doen :+
V Vince Senior Master 21 June 2010 #635 ...zonder dat z'n hyves, facebook, twitter etc ermee vol worden gezet. Waar is Kenzie eigenlijk gebleven?
...zonder dat z'n hyves, facebook, twitter etc ermee vol worden gezet. Waar is Kenzie eigenlijk gebleven?
Driftpromotion Supra/ HKS T04-R 21 June 2010 #637 die is al de hele dag bezig met zijn achterbank schoonmaken :+
T Tom Well-Known Member 21 June 2010 #638 [ir]http://lh4.ggpht.com/_mZNTX4tRdck/S_b2YLzRkuI/AAAAAAAACpg/i1FyRcYYKEw/DSC01364.JPG[/ir] (Sorry voor de gejatte pic, maar vond hem wel toepasselijk)
[ir]http://lh4.ggpht.com/_mZNTX4tRdck/S_b2YLzRkuI/AAAAAAAACpg/i1FyRcYYKEw/DSC01364.JPG[/ir] (Sorry voor de gejatte pic, maar vond hem wel toepasselijk)
Björn` Yes, mother? 21 June 2010 #640 Vince said: ...zonder dat z'n hyves, facebook, twitter etc ermee vol worden gezet. Waar is Kenzie eigenlijk gebleven? Click to expand... Geen Hyves of Twitter en een aantal foto's staan ook gewoon op Facebook. En Kenzie zal ik hier vast niet snel meer vertonen, na de wat laaghartige posts die volgden. Ik vond 't iig iets onder de gordel; iets denken is wat anders dan 't zeggen.
Vince said: ...zonder dat z'n hyves, facebook, twitter etc ermee vol worden gezet. Waar is Kenzie eigenlijk gebleven? Click to expand... Geen Hyves of Twitter en een aantal foto's staan ook gewoon op Facebook. En Kenzie zal ik hier vast niet snel meer vertonen, na de wat laaghartige posts die volgden. Ik vond 't iig iets onder de gordel; iets denken is wat anders dan 't zeggen.