wallie-sr Well-Known Member 23 June 2010 #681 en bedankt xD tog bewijs dat emo's normaale mensen zijn , ben net als jullie gwoon met scooters bezig ipv mezelf snijde
en bedankt xD tog bewijs dat emo's normaale mensen zijn , ben net als jullie gwoon met scooters bezig ipv mezelf snijde
Dirk. Well-Known Member 23 June 2010 #682 wallie-sr said: en bedankt xD tog bewijs dat emo's normaale mensen zijn , ben net als jullie gwoon met scooters bezig ipv mezelf snijde Click to expand... Whut?
wallie-sr said: en bedankt xD tog bewijs dat emo's normaale mensen zijn , ben net als jullie gwoon met scooters bezig ipv mezelf snijde Click to expand... Whut?
Robert Superrrjoden! 23 June 2010 #684 Gvd, je kind zou thuis komen zoals bij het plaatje van Martyn. Die schiet je toch direct af
Anne mannelijke versie 23 June 2010 #685 Als dat m'n kind was zou ik 'm slaan zodat die die rode oogschaduw (schaduw?:+) niet nodig heeft. Het ziet er ook wel onzijdig uit trouwens.
Als dat m'n kind was zou ik 'm slaan zodat die die rode oogschaduw (schaduw?:+) niet nodig heeft. Het ziet er ook wel onzijdig uit trouwens.
5 543543543 Well-Known Member 23 June 2010 #686 Robert said: Gvd, je kind zou thuis komen zoals bij het plaatje van Martyn. Die schiet je toch direct af Click to expand... En wallie, ben je dan ook echt 'emo' of lijkt dat alleen maar zo?
Robert said: Gvd, je kind zou thuis komen zoals bij het plaatje van Martyn. Die schiet je toch direct af Click to expand... En wallie, ben je dan ook echt 'emo' of lijkt dat alleen maar zo?
wallie-sr Well-Known Member 23 June 2010 #689 Rickaaa said: En wallie, ben je dan ook echt 'emo' of lijkt dat alleen maar zo? Click to expand... nou ik vind mezelf geen emo maar gezien me kleding stijl/muziek keuze/en piercings zou je het wel kunnen zegen denk ik
Rickaaa said: En wallie, ben je dan ook echt 'emo' of lijkt dat alleen maar zo? Click to expand... nou ik vind mezelf geen emo maar gezien me kleding stijl/muziek keuze/en piercings zou je het wel kunnen zegen denk ik
wallie-sr Well-Known Member 23 June 2010 #691 ik draag alleen geen make up , en heb me haar ook niet geverfd dus xD
wallie-sr Well-Known Member 23 June 2010 #697 nee heel no , ik luister geen tokio hotel als je ddat bedoeld, meer bring me the horizen(deathcore) ,the blackout, escape the fate
nee heel no , ik luister geen tokio hotel als je ddat bedoeld, meer bring me the horizen(deathcore) ,the blackout, escape the fate
S Sandor ****** 23 June 2010 #699 Zijn toch altijd van dezelfde "piskes" die die liedjes zingen zoals ze hier zouden zeggen [ame="http://www.youtube.com/watch?v=BfO0TjJrTEU"]YouTube- Escape The Fate - "The Flood" video[/ame]
Zijn toch altijd van dezelfde "piskes" die die liedjes zingen zoals ze hier zouden zeggen [ame="http://www.youtube.com/watch?v=BfO0TjJrTEU"]YouTube- Escape The Fate - "The Flood" video[/ame]